Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 960 ggr
medde
2010-06-14 12:28

14 juni - 10

I dag är det just nu ganska svalt ute, efter helgens ostadiga väder.

I går var vi på medeltids marknad på Riddarholmen mitt i centrala Sthlm, vilken var ganska trevligt en bra stund till himmlen öppnade sig! Men men var vi ute på upptåg i alla fall tösa och jag.

Nu på morgonen har jag kollat hundpang då vi ska iväg på semester, men jisses vilka priser dom tar för det, blir nästan som att köpa en ny hund! Skämt o sido det kan man ju inte göra, men men,,,

Vad har ni på agendan i dag då? Hoppas ni får en ljuvlig dag var ni än är i vårt avlånga land

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
StefanW
2010-06-14 13:13
#1

Första lediga dagen på länge, har inte semester utan är tillbaka på jobbet imorgon… Har som plan att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt!

Glad

Stefan - Modellbyggare

Mark
2010-06-14 14:03
#2

#1 …på jobbet eller…?

LenaR
2010-06-14 21:57
#3

#0 Aaahh! Jag var också på Riddarholmen igår! Vi tänkte titta in i kyrkan, men det var så mycket folk så det var inget roligt.

Men marknaden var rolig!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

medde
2010-06-14 22:08
#4

#3 Tycker det var trevligt att kolla på. Sprnag på en bekant. Kanske du såg han som lekt med elden och annat bus. Masken kallas han för en helt underbart busig individ.

Så vem vet vi kanske sågs…

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LenaR
2010-06-15 00:11
#5

#4 Nej, jag såg nog inte honom. Vi iddes inte armbåga oss fram till föreställningar utan nöjde oss med marknadsstånden.


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

medde
2010-06-15 11:20
#6

#5 Det var som du säger ganska trångt fram till dom, men då min tös känner "masken" sen hon var liten så fixar hon sig fram i en rask takt. Men jag gjorde som du nöjde mig väl med marknadsstånden.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: