Annons:
Etiketterböckerfilm
Läst 1432 ggr
medde
2012-04-25 19:30

Apollo 18 Film

Att människan stannade vid Apollo 17 vet nog dom flesta, efter det har människan inte varit på månen. Men den här filmen säger att människan kom dit igen i form av Apollo18.

Så skrivs det om filmen citat" Apollo 18 ställdes in, men nu sprids alltså historien att uppdraget skedde, men att farkosten aldrig kom tillbaka. Det ska vara förklaringen till varför USA aldrig åkte igen till månen"

"Filmen börjar alltså år 1974 med att besättningen får veta att Apollo 18 blir av" Filmen ska vara en stor del då filmad av astronauterna själva. Typ en  "Blair Witch Project"

Läsaer man på länken om filmen så får den en svidande kritik. Men hur som helst jag har hyrt den och tänker titta av ren nyfikenhet.

Är det någon som sett filmen eller hör något om den?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Farwuq
2012-04-25 19:51
#1

Nä, detta har jag inte sett.

Det finns även böcker om Apollo 18, det skulle röra sig om en landning på baksidan.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2012-04-25 20:19
#2

Jag ska se om vi hinner se filmen i kväll, men fick låna den i en vecka. Så under denna tid ska jag hinna med att se den. nyfiken är man ju..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2012-04-26 07:06
#3

Det är lite för mycket våld för att den ska falla mig i smaken.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2012-04-26 09:20
#4

Nja men jag är nyfiken på filmen mest pga bilderna från från månen osv.. Det är det som lockar mig att se den.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2012-05-03 12:25
#5

Nu har jag sett filmen,, Ingen höjdare alls om jag får tycka till. Blev ganska besviken på den.. Inte så enormt trovärdigt som jag hoppats den skulle vara. Okey det som hände är enbart Sci-fi men tiden på månen och det runt om som gjorde att den inte blev så bra. Det var just den biten som lockade mig till att se filmen.. Nope den ser jag inte om..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2012-05-03 13:25
#6

Med andra ord, som vanligt "massproducerat skräp".

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
medde
2012-05-03 13:29
#7

Yepp det stämmer, blev så besviken då dom var på månen, för mycket sakfel i det hela..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: