15. Multimedia, press m m

Utomjordingar i molnen?

2013-09-20 12:30 #0 av: Lynxx

http://www.expressen.se/nyheter/utomjordingar-hittade-vid-england/

Utomjordingar hittade vid England
Visst finns utomjordingar, och spår av dem har hittats i molnen ovanför en brittisk nationalpark.
De sensationella uppgifterna presenteras av forskare vid universitetet i Sheffield.
– Vår slutsats är att liv fortsätter att komma till Jorden från rymden. Liv är inte begränsat till den här planeten och har med största sannolikhet inte heller uppstått här, säger professor Milton Wainwright som lett studien.

Kritiker menar att forskarnas fynd i stället har kommit från jorden och förts upp i stratosfären med stormvindar.

/L

Anmäl
2013-09-20 21:07 #1 av: Farwuq

27.000 meter, det är väldigt högt upp får att kommit med vindar.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-09-21 23:57 #2 av: Lynxx

Ja tycker att vi redan har tillräckligt med utomjordingar - varav allt för många finns här nere på marken.

/L

Anmäl
2013-09-22 08:05 #3 av: Farwuq

Skrattar

Ja vi kallar dem bl.a. för politiker.

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-09-22 09:33 #4 av: Gnidde

SkrattarFörbryllad HeHeHe.

Anmäl
2013-09-23 15:04 #5 av: olaka

Väldigt skeptisk, det hela känns som ett argument från okunnighet; "Jag kan inte tänka mig nåt sätt hur den här organismen skulle kunna underifrån, alltså kommer den från rymden..."

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

Anmäl
2013-09-25 10:39 #6 av: Lynxx

#3 - Jepp!

Å Moderskeppet har de parkerat i Bryssel Hyschar

/L

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.