Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 945 ggr
lekandur
2014-03-18 15:57

Christer Fuglesang!

Jag behöver lite hjälp!

Jag har ingen aning om vad man vill veta om Christer och hans resa till Rymden..

Jag jobbar på Visualiserings Centret där vi har ett projekt med Christer och nu ska vi utveckla lite. Ge honom nya frågor att besvara.
Men jag har ingen aning om vad man vill veta. 
Vet ju redan en hel del då jag sett hans film ett 50-tal gånger.. 
Så jag vänder mig till er, vad skulle ni vilja fråga Christer om ni fick chansen? :)

Where you invest your love
you invest your life 

Annons:
StefanW
2014-03-19 07:18
#1

Många frågor har man ju fått svar på i hans böcker och filmer, men man har lika många kvar att ställa. min dröm vore att få ett gott samtal med honom. Tror han har ofantligt mycket att berätta och inspirera unga att satsa på forskning i olika former. För att sammanställa lite frågor så behöver man nog lite tid att fundera. Mitt område som jag intresserar mig för är t.e.x. skillnaden och detaljer i utbildningen i väst och öst inför hans resor. Hans egna tankar om framtiden inom rymdforskning. Hur han kunde hålla lågan brinnande trots att han fick vänta så länge mellan utbildning och resa. Det skulle vara mycket givande för mig.

Vänliga hälsningar

Stefan - Modellbyggare

lekandur
2014-03-19 09:58
#2

Okej tack för de frågorna!

Ska ställa de frågorna och om jag får något bra svar kommer jag att skriva ner dem här :)

Where you invest your love
you invest your life 

Upp till toppen
Annons: