Annons:
Etikettövrigt
Läst 814 ggr
medde
3/29/08, 7:48 PM

Sommartid i natt!!

En liten påminnelse för alla här. Glöm inte att sommartiden börjar i  natt, så ställ fram era klockorna innan ni går och nannar i kväll!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Oscar
3/29/08, 9:52 PM
#1

Ska bli. Tack för påminnelsen :)

nera
3/29/08, 10:11 PM
#2

Ja just ja!! Tackar för påminnelsen..Tänkte på det tidigare, men sen försvann det. Ja nu blir vi av med en timme igen Fot i munnnen

vanessa
3/29/08, 10:37 PM
#3

Tack för påminnelsen. Det behövs. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
3/30/08, 2:24 PM
#4

Det är så trist att vakna kl 07,00, för man tänker direkt då att kl är bara 06,00. Men det var bara att kliva upp. Dagen är ju solig och fin, så varför inte:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
3/30/08, 3:11 PM
#5

Nu gjorde jag nästan bort mig själv. Är bjuden på sen lunch kl. 15.00. Har ställt om klockan som hänger på väggen, men inte armbandsklockan (Den måste kopplas ihop med datorn) och telefonen. Så återigen tack. Jag hade kommit alldels försent till maten :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mark
3/30/08, 4:56 PM
#6

Borde läst detta igår!!! Ytterst nära att jag missade ett möte idag! Men nu vet jag i a f.

Annons:
medde
3/30/08, 9:25 PM
#7

Kan bara le:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
3/31/08, 1:12 AM
#8

Jag har inte ställt om min klocka på mitt rum än :S Har inte tänkt på det förrän jag pratade med min pojkvän i telefon för ett par timmar sedan. Han skojjade med mig och sa: du har väl ställt om klockan?! Jag blev helt tyst….. - Nej svarade jag … hehe   Konstigt att jag inte märkt det på hela dagen!

vanessa
3/31/08, 1:43 AM
#9

Jag kom i tid till lunchen. Vi hade båda ställt klockan rätt :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
3/31/08, 10:51 AM
#10

Men visst är man hopplös, kan inte låta bli att tänka hela tiden. Klockan är ju igentligen bara 10 och och inte 11. Kändes segt då man skulle upp nu på morgonen. Men man vänjer sig, och en dag som denna är det toppen. Solen skiner och himlen klar blå!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: