Bilder från Skåneresan!
Så där nu får ni vänta på dom andra bilderna imorgon
Tyvärr har man ingen Systemkamera.
Har inte råd me en sånn så den här kameran får duga..
Henke

Du verkade se en massa slott på din resa. Det är härligt att göra det. Vad heter slotten du visar där uppe? Inget fel med bilderna tycker jag. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Man känner sig hemma, fina bilder.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Bild nr 1 är Wanås slott
Bild nr 3 är iallfall Trollenäs slott
Bild nr 4 är _Krapperups slott
Ja de blev en hel del slott den här resan..
Men även flyg och bil museum han vi med.
Henke_

Henke29! Vilka fina och vackra bilder, verkligen toppen bilder! Detta tackar vi för:-) Hoppas du hade det riktigt bra på din resa.
Så Viggen är ditt favorit plan, jag har en vän som varit pilot på viggen bland annat. Tror jag har ett superfint tecknat kort på Viggen hemma ska kolla detta. Jag gillar Tomcat plan och självklart Vackra Daisy vem slår henne?
#7 Detta är väl dina hemtrakter? Kan bara säga vackert.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jo det är mina domäner.
Trollenäs slott ligger nog bara ca: två mil bort från Lund. Slott har vi många av i Skåne.

Tycker dessa slott är så vackra att se på!
Ja de är inte dumt att se på slott
Han hadde vatt kul att få träffa före detta Viggen pilot..
Åhhh tack så hjärligt Henke för att du distraherar med lite fina härliga bilder så man får skingra tankarna lite. . Jättefina Ser fram emot flera. Jag ska visa Viggenplanet för min karl, för han är ju lite "militärtokig" han..

#14 Hej nera. Kul att se dig här. Hoppas allt ok med dig!
Henke29 Vi väntar spännt på flera kort.
" 15 Tack för din undran medde. jag skickar dig ett pm = )

Ska ner till Skåne i början av Juli i ett par dagar. Däribland Sofiero. Ska lyssna på Leonard Cohen. Sedan blir det antingen Helsingborg, Ängleholm eller Malmö. Beroende på vem vi får sova hos. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#17 Ängleholm, där uppe gick jag bl.a. i gymnasuim för si så där 35 år sedan. Om du kommer dit så ta en tur med "Laxen", det är en båt som går tur retur till Skälderviken och badstranden där ute i bland klitterna. Den torde avgå i från stadshuset brygga, ganska så centralt i Ängelholm, turistbyrån vet nog bättre.

#16 Pm:et har jag fått.
Sofiero är så fint tycker jag. Denna tur med "Laxen"missade jag tydligen då jag var där. Synd.