OT: Grinig kille :o))

Det kanske inte är så skönt att ömsa skinn….en annan fäller ju bara!
Stefan - Modellbyggare
Där hade du en poäng Stefan! Man vet ju själv hur man känner sig då man bränt sig ute i solen och börjar flagna efterråt. kanske Kludd känner lika dant då de ömsar skinn…Kan inte va skönt i alla fall..
Vet inte om de känner något, andra majsisar blir inte griniga men det måste ju vara skönt för dem att ömsa då det gamla skinnet blivit för litet!! Är ju t.ex. inte skoj att ha en supertajt t-tröja på sig!
# 3 Men även ormarna kanske är olika personligheter de med, och kanske vissa känner av det, men andra inte Kanske din lillkille inte fixar ömsningen riktigt?
Ja du nera, jag har ingen aning, men olika personligheter har ormar i alla fall :o)
# 5 Det tror jag alldleles säkert på! Alla djur, oavsett ras har egna personligheter. Och det är lite roligt tycker jag att det är så.

Visst är dom alla olika, mina är faktiskt både hungriga och snälla då dom ska ömsa.
Men jisses Asa-N han ser ut som du lagt han i mjölpåsen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#7 ja eller hur *S*
Han rör sig inte förrän skinnet släpper denna gossen, sticker man ner handen för att fiska upp honom o ge honom käk så fräser han bara åt en

Som karlar brukar vara då . Ta gärna en ny bild då han är klar med ömset och visa upp han igen. Han är ruggigt snygg den pojken.
Hahaha ja precis Jadå jag ska fota honom när han är nyömsad :o)
# 8 Kan du inte filma en snutt av detta och lägga ut här? Vill gärna se detta *nyfiken*

Vilkem super idée av nera.
Asa-N har du någon möjlighet att fÅ till det!
ajajaja den menigen lät illa , men tusingen du vet jad jag menar eller hur?? Ta film då han ömsar ormen. Hmmm…. Hur jag än gör blir det fel känner jag.
Hahaha ja har ingen filmkamera, kan nog filma med mobilen men han ligger blick stilla, så det ger inte så mycket.
Det är bara när man kommer för nära enligt hans tycke, som han fräser *S*

Hur lång är han nu? Vet du hur mycket han väger? Så himla nyfiken.
han fick mat idag grin-putten :o) och han fräste inte åt mig
Han är dryga 60 cm skulle jag tro men vad han väger vet i sjutton, får lägga honom på vågen när han ömsat :o)

Toppen nu har killen fått mat i magen! Mina är redan mätta. Tack o lov. Du får bjuda på kaffe en dag, så jag får se den lilla snodden!
Jadå det ska jag visst göra. I morgon kväll är det julbord med jobbet men sedan är det lugnt. På lördag lussar Malin i Centrum, vet ej tiden ännu men det får jag reda på under veckan. Det är Kvickens luciatåg med musikprofilen som lussar :o) Vi skulle kunna gå o titta på det och sedan fika här?

Låter trevligt, då Malin är i centrum , lova att ropa till om tiden, då vill man ju ner och titta på henne. Tösa skulle bli så glad över att få se henne med.
Jadå jag lovar att återkomma om tiden, Malin skulle kolla upp det i morgon. Ja då kan vi gå dit tillsammans och sedan hem hit på lussefika.

Det tycker jag låter som ett väldigt trevligt förslag!

Men StefanW att sukta så där!! Ska jag nu behöva vänta i flera dagar på att få kommma till Asa-N och få mina lussebullar! Nu blir det att gå till centrum för att handla upp lite bullar. Kissen var verkligen en go en! Påminner mig om min mamma bortskämda katt.
Får man hänga med på kefferep till Asa-N och få titta på hennes griniga lilla ömsande orm? Lät gott det där med lusssebullar och kaffe
#23 det är bara att komma :o)) du är välkommen du också :o)
Tackar

Men nera du har ju sagt du ska komma till sthlm, dags att fundera på när! Eller hur?
Visst har jag gnuggat mina grå inför när en visit till Stockholm igen skulle passa såklart. Tvivlar på att det blir innan jul…

#27 Gör ett stort försök i alla fall, men det är klart bara du dyker upp en dag blir medde glad!
# 28 Hör av mig först så klart! Vill ju gärna ses ju och titta på alla djuren om vi får.

Klar ni får, alltid välkommna. hoppas Asa-N hemma då ni kommer.
Men nu siktar jag in mig på lussekaffe hos Asa-N till helgen, vilket jag verkligen ser fram imot.
Då kan ni väl fota er tillsammans med era ormar så vi får se lite bilder?

Fota

Men #9 trodde kararna gillade ned du drog dom i skinnet??
Jag vill åxå va med på kafferepet!
#33 Klart du ska vara med Ingo men skyll dig själv
#32 Instämmer, Fota!!!

Ja Kom Wassago! Du ver du alltid välkommen.!
Bra att du håller med mig Asa-N ang fota! Blir rädd bara jag hör ordet!

Tack!!
Då tar jag med kameran jag åxå!
Ja, jag vet oxå hur det är att inte vilja va mé på foto., så jag ska inte säga nåt egentligen… Men det är ju kul att ni lägger ut bilder på era små gossedjur i a f!
#36 ta med kameran du så kan jag fotografera dig själv fastnar jag sällan på kort
#37 jag ska se om "Herrn" har ömsat klart idag så jag kan ta nya foton på honom.
Det ser vi fram emot.

Ha ha, tror nog jag ska kunna få både dej å medde på korten!!
#40 bara försök :o) Medde och jag ställer oss då lååååångt ifrån varandra och hojtar till varandra :o))

Jag e ju inte helt orörlig…
#42 men med tanke på hur kvicka i benen jag och medde är så har du inte en chans att få oss på samma bild :o))

Vem har sagt något om att det måste vara på samma bbild då?? Finns väl fotochop (hur f** det nu stavas)
Wassago, detta foto- projekt ska bli kul att få följa

#40 Inte en susning du hinner med att ta kort, Asa-N har helt rätt i det hon säger. Så det projektet klarar du inte tyvärrWassago!
346 Så där ja! Nu är han verkligen stilig igen, jag gillar hans färger så mycket, en riktigt stilig pojke är han nu. Vill ha

Känns som att ni damer just satte spiken i er egen kista, tar detta som ett vad!!
Nera, lovar att du blir den förste att skåda montaget!
Asa_N, börjar ju nästan likna en orm ju!

#48 Yes sir!! Vadet antaget!
Må bäste kvinna eller man vinna!

Ha ha! You bet!! Betrakta er som förlorade!
#48 du kan hoppa upp och sätta dig på att du kommer att vara helt slut lååååångt före mig och medde, så må bästa kvinnor vinna. Sorry Wassago, men du har inte en sportslig chans.
Klart det liknar en orm, det är ju min snygging

Vi får väl se Asa_N! Vi får se!! Ni glömmer att jag lever och levt med kobror i över 20 år…

Snälla rara gulliga Wassago, du kan inte vinna över mig och Asa-N, men det är ju ganska bra att du tror det i allafall. Det kan ju vara skönt att ha en sån känsla! men fall inte för hårt bara , min underbara goa vän!

He he.. Kommer att plocka er som två små körsbär!
Men lille gubben, hur ska det gå till??? men jag erkänner att det ska bli mycket spännande att se hur du ska fixa det. Det är du som får bita i det sura äpplet är jag rädd för, kobror eller ej, men här har du 2 tjejer som är snabbare än blixten

KOlla Asa-N han har gott självförtoende våran goa rara vän Wassago! Men måste vi vänta till Mars??
Nå medde, den som väntar på något gott eller något roligt väntar aldrig för länge. Jösses som han ska få fara ikring med sin kamera *hahaha*

Jag kan faktiskt se han framför mig ilnade mellan hus och rum!!*ASG* Vilken underbar syn!

Ha ha! jaja.. skrattar bäst som skrattar sist, å det blir jag å nera!
#59 ja det kan ju du o nera drömma om. Glöm inte att jag och medde bor 50 meter från varandra, vi kan lägga upp strategin, plus det faktum att vi är på hemmaplan

nera kommer att hålla på oss tjejer i detta fall. eller hur nera? Inte svika nu!!
Se dig slagen Rambo!
Rambo??? *pinkar på mig*

:-)
Nä nu ska jag gå på "pop-konsert" ska bara gräva fram öronpropparna först *S*

Oki doki Ha det bra vi höres och ses.

Haha! Ni två e ju inte friska!!
Nu ska jag laga kvällsmat! Gör upp strategin ni två, lär ni behöva! Kram på er!

#66 Ok det ska vi göra! Vi ska ju ses i helgen.
Kram på dig Wassgo! Må bäst nu vännen.
Jag är frisk som en nötkärna så det så :o))

Samma här hur frisk som helst i kroppen,
Bra att ni är friska

I kroppen i alla fall
De låter bra
Men du är en frisk fläkt medde
Du är fullständigit frisk

Jag hoppas det i alla fall, Tack snälla du!
Varsegod

Gulle dig Henke!
Ha ha ha..ligger här och asgarvar över tagnentbordet igen åt eran diskusioner även här Ni är för härliga att lyssna på hela bunten.
Hörni, det ska bli intressant att få se hur detta kommer att gå? Vi kanske ska ta och slå vad om det blir av eller inte? ( Fast utan pengar förstås..)
Längtar nästan till Mars redan då Wassago kommer till er tjejer på besök, så får vi se hur det går med denna förljetong…hi-hi…

Det ska bli av eller hur!? Vad är vad!
Lovar att lämna rapport till dig nera.
Jag lovar att bidraga med bildbevis när Wassago står som en yr höna och inte vet var han har mig och medde och ögonen snurrar som hjulen på en enarmad bandit på honom *hahahahaha* jag ska ta massor av bilder, även på medde

He he, Nera lär inte behöva rapport från er två när hon fått bilderna från mej! Å Henke29!! E förbjudet att smöra för fienden!!
Just ja jag glömde Henke, nå han lär stå där lika förvirrad som dig :o))
Passa dig Henke..nu börjar det osa hett…brr..

Men det kanske är fakta vi kommer med:-)
Ojjojj här har man missat nått haha

Fakta medde??

Vi kvinnor kan, och var vore ni pojkar utan oss kvinnor??
Säger en kär medde:-)
Näe de är sant medde va vore livet utan kvinnor.
De vore ett väldit trist liv..
Kvinnor är bra på mycke laga mat baka goa kakor städa diska mm

Nu ska du vara snäll Henke!! Vi kan så mycket mer, och det tror jag du vet. Mys bla
Okej ja ska va snäll minst 1 minut
Mums me mys säger jag bara..
Vi kvinnor kan myyycket vi…

oumbärliga är vi!!
Mm ni kan det ja

Visst , ska smita fina planer med Asa-N då jag ska ner till henne och se på hennes fina orm. som är just nu nyklädd igen.
Tänk vilka fina baran han kunde få med min Glass. Eller vad säger du Asa-N?
Jaa, de bebisarna vill vi gärna se

Jag med faktiskt
Ja det skulle kunna bli fina bebbar det

Vi kanska ska testa
Tror min pojke behöver bli lite äldre först om jag förstått det hela rätt *S* han är ju bara 7,5 månader men framåt vårkanten så kanske de kan få till något :o)