Stephen Hawking sjuk!
Hawkings togs in under gårdagen på Addenbrook sjukhus. Det sägs att han är "väldigt sjuk"
Fysikern Hawkings är 67 år gamal. Och som vi alla vet nog härinne och känner till är det Hawking som skrivit bland annat boken "A brief history of time.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jo han har ALS sedan år tillbaks, så man kan med fog säga att han är allvarligt sjuk; min mor dog av samma sjukdom.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja världen går verkligen miste om en historisk man. Han går verkligen till världshistorien och han har gjort mycket för astronmin. En oerhört intressant man att lyssna på må jag säga. Så ödmjuk och fin topts sin svåra sjukdom han levt med. Han är helt fantastisk!

Jag har jämt sett denna man med en stor ödmjukhet. Vilken människa det är. kunskap och ett gott fint hjärta.
#1 En fin och varm tanke till dig.
# 1 Oj, jag missade alldeles att läsa det sista du skrev om din mor Farwuq. Beklagar verkligen. ALS är en hemsk sjukdom.

Nu har jag en fråga, då jag talade med min vän sade han at Hawking har en sjukdom som hette något MD S eller något liknade kan någon hjälpa mig med detta?
Jag har själv alltid hört ALS
MS kanske ? Det är ju också en muskelsjukdom. Men jag vill minnas att han har ALS? Kanske minns jag fel

Nej då inte MS en nevro sjukdom, med 3 st bokstäver i
Ahh, sorry! En del låter så lika till namnet bara

Ska kolla och se vad jag kan få fram

MND var namnet på det jag också hört

Någon som har hört hur det är med Hawkings i dags läget?
Nej, tyvärr.

Om jag känner den sjukdommen rätt så är det inte alls bra med honom.
Det slutar med att hela matsmältningen falerar och inälvorna slutar att fungera.
Usch då! Låter inget roligt. Snacka om plågsam död

Hemska otrevliga sjukdom.

Jo, det sista som störs är det egna medvetandet (om det nu någonsin gör det), allt sker inför öppen ridå.

Kan bara säga fruktansvärt!