Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 822 ggr
Farwuq
2009-06-23, 09:29

God morgon 23:e juni

Morrn morrn alla

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
leo-
2009-06-23, 12:17

Godmorgon världen

Välkommna till denna soliga dag som i mitt fall kommer att innehålla en tur till AF bla.

Annars inget speciellt på gång kanske klippa gräset och ev göra rabarberkräm om där finns några rabarber att plocka

ha en bra dag allihopa vad ni än hittar på

medde
2009-06-23, 13:59

Go´dag

Äntligen har vi vacket väder över våran vackra huvudstad. Så i dag ska vi ut och njuta av solen.

leo! Rababerkräm! Nu blir jag avis så gott. Sätter mig i bilen och kommer, sätt på kaffet:-) Tar med stor väska för illernappning.

Ha nu en underbar dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

EvaG
2009-06-23, 15:10

Rabarberkräm - underbart gott!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

nera
2009-06-23, 15:13

God eftermiddag i sommarvärmen Skrattande

Tänk att sommaren kom till sist va! Jag har varit uppe med tuppen idag och fixat och donat med försäkringspapper och så har jag varit till bilfirman och visat upp bilen. Ska lämna in den i början på Augusti för rep. Den är tack och lov körduglig trots allt fick jag höra. Den har klarat sig hyfsat bra ändå tack och lov.Foten i munnen

Försökte sitta ute i sommarsolen ett tag, men det blev lite varmt. Man ska inte klaga men jag tål värme rätt dåligt nuförtiden.

Önskar er alla en fortsatt fin tisdag

leo-
2009-06-23, 15:33

aldrig gjort kräm men det kan inte vara så svårt. och nånting ska jag väl använda trädgårdens skördar till. Har även som det ser ut mycket av både svart och röda vinbär i år så man kanske försöker sig på lite saft eller sylt vem vet.

Rabarberna är i allafall plockade med stor försiktighet (har ett vildbibo precis bredvid )

nera
2009-06-23, 15:35

# 5 Å fy då! Passa dig leo så du inte blir anfallen Förvånad 

Smaklig spis med rabarberna. Glad

Annons:
Farwuq
2009-06-23, 18:27

Jag har vait hela dagen på kolonin, joxat med poolen, vilat i hängmattan, sovit i stugan och nu är jag tillbaks med en massa jordgubbar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

leo-
2009-06-23, 21:32

2 Var blev du av Nu fick ju Ricky och jag avnjuta 2 st skålar av nytillverkad kräm och ni kan tro att jag är nöjd/stolt. Nu vet jag hur man gör så det är bara att göra mer när man vill och rabarberna växer

Är det nån som vet om man kan frysa dom ???

Mästerkocken har slagit till igen Cool

Nää det är inte nån fara jag har sprungit från bin förr. men en tanke som slog mig var om man kunde plocka honungen lite längre fram kanske. Det finns kanske nån biodlare här i närheten som vill ha en ny koloni och kan tänka sig en sådan mot ett par kg honung. Det hade passat perfekt till mina planer lite längre fram. När jag hittat riktigt vatten Obestämd

Upp till toppen
Annons: