Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 816 ggr
Farwuq
2009-07-01, 08:35

God morgon 1:a juli

God morgon Astronomer, nu har halva 2009 förlupit.

Glad

Det blir en ny varm dag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Leffe
2009-07-01, 08:44

God morgon. Semester och uppe med tuppen och Farwuq. Ska på läkarbesök nu på morgonen

Sköt om er

EvaG
2009-07-01, 09:07

God morgon. Vilket arbetsnatt. Det skulle vara en liten smygpremiär i de nya lokalerna, men det var fullt. Sitter kvar  på arbetet och pustar ut. Blir väl att jag sover en stund här nu.

Hoppas ni får en dag som ni vill ha den, säjer en helt slut och genomsvettig Eva.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

leo-
2009-07-01, 11:40

godmorgon allihop

2 tycker synd om dig. var i Malmö igår och är inte avundsjuk på dom som jobbar där nu i denna värmen tackochlov fanns det AC där jag var

ännu en lugn dag i väntans tider har jag framför mig

ska försöka göra ett litet filmklipp som jag lovat och sen passa telefonen ojavisst ska scanna in mina papper och skicka dom till en arbetsgivare som jag träffade igår

Ha en bra dag i värmen allihopa den enda som har AC härute är Ricky som har sina frysta petflaskor under hängmattan så han inte får värmeslag.

Ha en bra dag allihop och sköt om er

medde
2009-07-01, 11:59

Äntligen lite mulet och regn i luften över Sthlm. Nu kan man andas lite. Njuter för fulla drag.

Hoppas nu under em få ett trevligt samtal att min bil är ok för att hämta nybesiktigtad och klar. Men sådan ur har man väl inte…

Hoppas ni alla får toppen och ni oven för mitt huvud i inläggen, har hämtat er och får  även ni en fin dag

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-07-01, 14:06

Goddagens!

Här är det tryckande värme och gassande solsken. Nu skulle det verkligen behövas en rejäl åskskur för att  rensa luften. Har städat på f m så svetten har lackat.

Önskar er alla en bra dag med vad ni än ska göra. Glad

medde
2009-07-01, 14:15

Sitter och väntar in em för att höra hur det går med min lilla röda:-) Sitter även och njuter av det grå vädret. Luft!!

Annons:
leo-
2009-07-01, 14:19

6 spanska flaggan FlörtSkrattandeSkrattande

leo-
2009-07-01, 17:01

spänningen är olidlig det åskar i fjärran och det kommer ett stänk då och då ska det bli regn så att man kan göra nåt utan att svettas Obestämd

så nu regnar det lite diskret ute och thor jagar jättar hela tiden SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

nera
2009-07-01, 18:23

Här har det åskat ordentligt på e m sedan jag skrev sist, så nu har vi äntligen fått LUFT! Skrattande

Sköööönt…mmmm…*njuter*

medde
2009-07-01, 20:02

Men vi fick sol här åter. Urk! Ingen tor med sin mjölner här inte. Suck!

Hade gärna velat möta tor, det hade varit asa häftigtFlört

Farwuq
2009-07-01, 20:11

Jag har suttit i fem timmar med polaren Ove på kolonin och snackat.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2009-07-01, 20:30

Varit ute på ett par prommmisar, men det är väl allt. Tur att man har hund.Det är enda sättet att komma ut nu.  För det är så kvaft ute nu att det inte alls känns härligt. Luften fanns i morse, men  oj vad det försvann fort.

nera
2009-07-01, 23:27

Samma här! Den friska luften drog all världens väg bara solen kom fram igen. Nu är det lika åter igen…uff… Obestämd

Fast det åskade på ganska så bra ett tag här i a f..

Nu säger jag godnatt strax, så hörs vi imorgon.

Natti natti!

Annons:
medde
2009-07-02, 00:25

God natt å dig nera, och alla ni andra önskar även er en riktig god natt

Upp till toppen
Annons: