Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 795 ggr
Farwuq
8/23/09, 11:33 AM

God morgon 23:e augusti

God morgon alla!
Vi har en ny vacker dag framför oss.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
StefanW
8/23/09, 12:17 PM
#1

Ja, även är har molntäcket börjat att spricka upp, så förmiddagen blir fin med

Mest klart14°C

och under eftermiddagen så kommer Mulet tillbaka

och temperaturen kommer att stiga till  18°C

Stefan - Modellbyggare

medde
8/23/09, 12:20 PM
#2

God morgon

Här över Sthlm är det moln men verkar spricka upp ganska redigt nu,så dagen blir nog väldigt fin! Nu ska jag ta och klippa den ena hunden. Så han är stilig under dagen då vi får besök här hemma.

Hoppas ni alla får en fin dag.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/23/09, 8:29 PM
#3

Godkväller!

Vi har varit ute i skogen idag med god matsäck, kaffe och korvgrillning. Vädret har varit kanon. Sol och lagom varmt. En jättehärlig dag med andra ord. Känns skänt att fått lite ordentligt med skogsluft i sig.

He he, annars åker man för det mesta MC i skogen, men idag hade sonen en kompis med sig, och jag plockade lite blåbär. Fast bara att stoppa i munnen då vi var där. Hade inget med att plocka med hem i. Glömde..Låg och vilade middag under bar himmel under tallarna vid en helt underbar tjärn ute i skogen i solskenet, medan gubben kastade lite med kastspöt och barnen satt och lekte och gjorde båtar. Kan man ha det bättre Glad

Ha en fortsatt bra söndagskväll.

# 2 (Stort grattis igen medde. Skäms som en gris att jag glömde gratta dig i luren idag på morgonen. hade det uppskrivet i almanackan, men var helt inne på att det var imorgon du fyllde,,,Jisses Skäms)

medde
8/23/09, 9:37 PM
#4

#3 Läget helt ok min vän!

Vilken underbar dag du har haft:-) Den är så fint att få dessa dagar så man kan minnas dom när vintern kommer med sitt mörker.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/23/09, 9:40 PM
#5

Visst är det. Tyvärr så hade vi ingen kamera med idag heller..

Upp till toppen
Annons: