Annons:
Etikettövrigt
Läst 653 ggr
StefanW
2009-10-13, 10:54

God morgon 13/10 -09

Här kommer det att bli kallt men soligt väder! Idag överaskade jag de övriga med nybakta Scones till frukost, vad skönt det var att sitta med en kopp te och marmelad och ost på de varma bröden och sedan en kopp kaffe samt juice till morgontidningen, lugnt och skönt när alla hade gått iväg till skola och jobb. Tänkte gå ut en stund i trädgården. Sedan kommer jag att sitta vid byggbordet under resten av dagen. Hoppas att ni andra också får en bra dag!

Stefan - Modellbyggare

Annons:
medde
2009-10-13, 12:58

God morgon.

Här var det ljuvligt väder i morse då tösa skulle till skolan, snöblandat regn! Huja mig det var inte härligt alls.

Sen är jag toppen glad på hantverkarna, då dom fixade lägenheten mitt i mot mig, så har dom lyckats spräcka min vägg i hallen inifrån grannen badrum! Så nu blir det att ha hantverkare återigen hemma igen. Ok inte så stor spricka men ändå.

Vilken fin morgon du fick StefanW!

Ha nu en underbar dag alla, så hoppas jag verkligen att vi kanske ses härinne under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-10-13, 20:46

Godkväller

Här har vi haft jättekallt och blåsigt hela dagen, men solen har varit framme. Väntar bara på snön för det har varit snökallt till tusen.

#0 Hoppas din dag blev bra vid byggbordet.

# 1 Nämen nu är det väl nog va…Förvånad Hur länge ska de hålla på att bygga hos dig egentligen…

Ha en fortsatt trevlig kväll

medde
2009-10-13, 21:02

# 2 sSå trst man smäller av, hoppas dom klara innan jul½ Me3n det är klart det är pojkar i husetTungan ute

I dag blev tösa min distriktmästere i gång i sin klass!

nera
2009-10-13, 21:11

# 3 Vad kul för tösens skull. Hur långt gick de?

medde
2009-10-13, 21:37

I hennes klass eller åldersgrupp var  det två kilometer, Nu är hon inbjuden till en middag under november och hämta medalj.

Snacka om stolt mamma.

StefanW
2009-10-14, 00:16

#22 Vi bröt upp vid 22 då resten av familjen hade gått och lagt sig!Skrattande

Stefan - Modellbyggare

Annons:
Upp till toppen
Annons: