God fortsättning på det nya året!
God fortsättning på det nya året, hoppas att 2010 bir bättre än 2009.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ja - det är väl bara att instämma! Men mycket beror på vad vi själva gör det till också…

God morgon och en god fortsättning till er.
Här hemma är det enbart ro som råder, tösa sover och jag sitter här solo med hundarna. Det vart lite sent för den nyblivna tioåringen. då hon skulle vara upp och se allt som händer vid tolvslaget. Men inte vart hon besviken då det var full fart på allt runt huset vid Kl2400.
Ha nu det rikigt bra nu alla samt en god fortsättning på det nya året. Må det bli rikigt bra för alla
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God fortsättning även härifrån
Såg inte en raket igår utan stupade i säng innan 24.00, Men det kvittar för min del iallafall
Leo värd på Motorcykel i fokus

Här över gick det inte att missa, det flög överallt. Tyvärr till ena hundens fasa. Hon har inte än i dag återhämtat sig efter natten. Matvägrar och gör sitt ute på 2 sek för sedan vänta in igen. Det är det jobbigaste för djuren som lider under denna natt.

Inte gick det att missa här heller, de har också börjat med en slags ballonger som värms av ett ljus eller så.

#5 Men det är inte så jobbig för djur med dessa ballonger. Riktigt fina vill jag tycka:-)
Tänk alla tände en ballong i stället, så vackert det skulle bli:-) Samt en härlig tysthet…

Glömde nog lite… Det med ståltrådarna i ballongerna Dom brinner ju inte upp. Var landar dom?
Godmorgon! Satan vad jag är trött! OCh godfortsättning till er med :)!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

De där Khom Loy balongerna landar när det brännbara bränslet har brunnit ut och luften i dem har svalnat. Så här års är det nog ingen fara, bara de får sväva lungt i en stilla rymd utan allt för mycket blåst.

Men jag tror att ändå att det inte kan bli riktigt bra då det är ståltråd och plast. Det försvinner ju inte bara så där….
Här var det ovanligt lite raketer.

Vi tyckte hemma här det var ovanligt mycket, men det kan ha med att göra att vi har nu en hund som är skotträdd.
#12. Mycket möjligt.