Etikettövrigt
Läst 1028 ggr
StefanW
2010-02-20, 09:30

God morgon 20/2 -10

I morse så hade jag två igloo på tomten, fast jag visste ju att det var på samma ställe där jag hade parkerat bilarna!

Det var tur att man gick upp tidigare än vanligt, så man hann att skotta fram bilen och kunde påbörja resan till jobbet med god marginal. Vägarna var förvisso plogade men det yrde igen väldigt fort och drivorna blev stenhårda, så man fick hålla ordentligt i ratten för att kunna hålla sig kvar.

Sensmoral av detta! Behöver ni inte åka ut idag så stanna inne, det är vansinne att ge sig ut just nu.

Tips till er som kan stanna hemma: Njut! Gör i ordning en kopp varm dryck ta en filt sätt er i en skön fåtölj eller liknande och ta fram en god bok när ni är klara med datorn. Har ni möjlighet att höja mysfaktorn med en braskamin, ja då vore lyckan gjord.

Stefan - Modellbyggare

medde
2010-02-20, 11:35

God morgon

Ja efterhar läst ditt inlägg StefanW, Så var jag ju tvungen att ta en funderare, då ska ut med bilen i dag och ta oss in till city…..

Har har det fallit ned en hel del och och mer ska tydligen komma in under em, så man börjar undra hur långe det kommer att ta innan våren är här och framför allt snön borta och tort under fötterna? Någon som tror när?

Ha en fin dag all, hoppas vi ses under dag/kvällen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2010-02-20, 15:57

Här i djupa södern är det kring de +3°C och det finns massor av slask. Faktiskt hela drivor, hoppas det inte fryser för då…

Rynkar på näsan

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

sissie
2010-02-20, 22:06

Slask! För ovanlighetens skull så lät det faktiskt trevligt med slask. Ska vi byta? Jag tar din slask så kan du få dryga halvmetern med snö? Merparten välpackat.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
2010-02-21, 06:51

Nä jag vill inte byta, inte ens nu när det börjat frysa på.

(undras hur halt det är där ute)

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Upp till toppen