Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 704 ggr
Farwuq
12/8/11, 6:28 AM

God morgon 8:e december

God morgon, hav tröst, snart vänder det.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
medde
12/8/11, 8:53 AM
#1

God morgon

Äntligen vinterdäcken på bilen. Pust det var i grevens tid. Om lite för mså däck men dom får duga under den här månaden, sedan får man byta igen under jan.. Lite strul på vägen men men ..

Kallt i dag och frost över gräset. Men ingen snö på backen i alla fall. Tösen är i skolan efter mycket övertalning och det är med en stor konstig känsla jag peppar min dotter att gå till skolan i dag, då hon i går blev kallad. hora, du har inte rätt att vara här, Lär dig banta.  Jag ska mörda dig. Plus att det slets i hennes tröja så hon blev alldeles röd över bröstet, och fick en del den pennor kastde på sig!! En så gott som stundtals vanlig skoldag för min dotter.. Hur är barn uppfostrade i dagen läge!!??

Hur som helst så önska jag er alla en underbar dag. Är ni ute på vägarna så kör försiktigt.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
12/8/11, 9:12 AM
#2

Fy… Usch…

Gråter

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
12/8/11, 9:15 AM
#3

Har en så tapper dotter, som går till skolan  trots det som händer.. Vilket hjärta denna tös har!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
12/8/11, 8:27 PM
#4

Men fy tusan..så där ska det inte gå till!! Vart är lärarna? Eller iofs dagens lärare vågar inte göra något..finns väl en del som gör något men dom är för få! Man får lust att åka och kasta pennor på dom med…vassa pennor!

Denna kommentar har tagits bort.
medde
12/8/11, 8:30 PM
#6

Trist men så är det stundatls i skolan. Inte bryr dom sig om en tillsägelse.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[stblues35]
12/8/11, 8:58 PM
#7

Jo det har blivit så nu..förr kunde lärarna ta i ordentligt så därför höll man sig i skinnet:) Tycker nog lärarna skulle kunna få ha lite mer fria händer när sånt där pågår. Kanske dags att skolan sätter in vakter som kollar så att inget sånt där försiggår..

medde
12/9/11, 11:04 AM
#8

Barnen är väl infomerade om sina rättigheter och lärarna passar sig många ggr att inte överträda gränser. Men åtgärdsprogramen fungerar inte.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
12/9/11, 12:25 PM
#9

Nä det gör ju inte det..kan vara dags att ändra på det!

Farwuq
12/9/11, 12:47 PM
#10

Vilket djäkla system, skolan skadar barn för livet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[stblues35]
12/9/11, 12:58 PM
#11

Ja det var inte likadant förr..

Farwuq
12/9/11, 1:02 PM
#12

Det var även hårt förr, men det var lättare för en lärare/skolan att ingripa om det gick för långt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: