Annons:
Etikettnasa
Läst 611 ggr
medde
6/16/12, 8:09 PM

Hyllningsafficer av rymdfärjorna.

Är dom inte vackra både afficher och dom "riktiga" färjorna.. Inte utan man saknar dom riktigt mycket. Så många makalösa spännande månader, dagar, timmar dom gett oss här på sajten.

Kika på dom alla och njut.

Börjar först med

Columbia OV-102// Länk

Challenger 0V-99 // Länk

Discovery OV-103 // Länk

Atalntis OV-104 //Länk

Endeavour OV-104 // Länk

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
StefanW
6/16/12, 8:51 PM
#1

De skulle man kunna pryda väggarna med här hemma! Tycker att de var väldigt väl komponerade, där de lyckas fånga många av de historiska ögonblicken för varje färja.

Stefan - Modellbyggare

medde
6/16/12, 9:21 PM
#2

Absolut, Dom är så vackra och riktiga konstverk. Vill ha jag medTungan ute

DEn här har jag i alla fall( Länk) Känns ju lite kul att ha, men kan inte mäta sig med dom andra.

Kika gärna i på länken, det finns en hel del där som man vill önska sig till man fylle år.. *Host harkel*

Vilket är snart om du ska beställa något menar jagFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
6/16/12, 9:33 PM
#3

Här är även en riktigt bra länk till diverse otroligt snygga och häftiga saker som man bara vill ha, Kolla in det här fina halsbandet, tänk att få ha det om halsen…

LÄNK Även om ni inte är intresserad av just ett halsband så finns det så snygga ting och en hel den riktigt fina minnessaker. Så länken är väl värd att kika in på

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
6/16/12, 9:43 PM
#4

#2 Den var slut på utställningen när jag var där och är definitivt en man vill ha bakom glas och ram på väggen.

#3 Ännu mera: vill ha!

Stefan - Modellbyggare

medde
6/16/12, 9:45 PM
#5

Menar du den med pachen på? Om jag nu minns rätt så har jag nog två posters av just den med patchen på.. Ska kolla i morgon fm om så är fallet.. Avhämtas i SthlmFlört

Haha oj vad jag kan retas,,Men lovar att kolla. Hör av mig om jag har en extra.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
6/16/12, 9:50 PM
#6

Kyss

Stefan - Modellbyggare

Annons:
medde
6/16/12, 9:52 PM
#7

Lovar att kika bland mina saker i morgon..Har även en liten fråga om mitt fickur, men vill plåta den innan frågan, så det fixar jag även i morgon

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: