Annons:
Etikettövrigt
Läst 1160 ggr
medde
1/30/11, 10:04 PM

Bilder behöver hjälp, A human adveture

Äntligen har jag varit iväg till Tekniska Museet och tittat på utställningen som hålls där. Den öppnade under fredagen, men nu i dag kom jag och dotter dit. Det blev  en riktigt stund där med massor med kort. Men jag har inte lyckats "hitta" korten i datan. Dom är inlagda men då jag vill öppna dom så har jag ej behörighet att öppna filen….. Dom har "hamnat" i en mapp som jag ej får över till Bilder.. Någon som kan hjälpa med detta?

Tänkte jag skulle visa lite bilder från utställningen, dvs om det finns ett intresse att se bilderna?Flört

Är det någon annan som redan varit där och tittat? Om har du knäppt lite bilder som du vill visa?  Det var inte en allt för stor "i område) men det den verkligen fylld med en massa trevliga saker att se på. Mycket intressant så nu ärman lyrisk efter dag. Det fanna allt verkligen samlat. Månbil, rymddräkter, fallskärmar listan kan faktiskt göras riktigt lång. Men hoppas om intresse finnes att jag kan hitta rätt på bilderna, och sedan visa dom härinne.

Så hur kan jag föra över mina bilder från kamran utan att det hamnar i en mapp som jag ej har behörighet att öppna. Vill ha dom direkt till "mina bilder"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
mulac
1/30/11, 10:11 PM
#1

Ex. spara bilderna på skrivbordet … och sen kan du flytta dem till den mapp som du vill.

Mark
1/30/11, 10:57 PM
#2

fråga på datorn.ifokus , dom brukar vara snabba att svara

Farwuq
2/1/11, 2:13 PM
#3

Har du administratörsrättigheter till datorn?

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2/1/11, 2:15 PM
#4

Hur menar du nu?

Jag fick hjälp att få över bilderna till "Bilder" men kan inte skicka dom i en fil via mailen, Klickar jag på en bild så kommer jag åtre till dokument - Bilbiotek

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2/1/11, 2:16 PM
#5

Låter skumt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2/2/11, 10:23 AM
#6

Mycket. Hoppas på lite hjälp så jag kan visa bilderna från utställningen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[GunillaR]
2/3/11, 8:49 PM
#7

Om du öppnar up Startmenyn

Klicka på "Den här datorn"

Kolla om där finns någon ikon om flyttbar lagringsmedia, i så fall kan du hitta dem där.

medde
2/3/11, 9:01 PM
#8

#7 Tack Gunilla ska genast gå dit och titta, och se vad jag kan finna!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[GunillaR]
2/4/11, 12:39 AM
#9

Det fungerade så för mig och det var min son som föreslog detta. Annars fanns där ett program för kameran, men det använde jag inte,

[GunillaR]
2/4/11, 9:27 PM
#10

Hur gick det Medde?

medde
2/4/11, 10:36 PM
#11

Bilderna sitter numera i albumet.Skrattande. Men dom går inte att skicka som mapp via epost.

Men nu ska jag sätta mig ner under morgondagen och lägga in bilderna här på sajten. Då det inte blir någon taekwondo träning i morg pga sjukdom.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[GunillaR]
2/5/11, 1:34 PM
#12

Vi väntar i spänning Tungan ute

medde
2/5/11, 1:36 PM
#13

Jag har dom nu i albumet, men jag måste lägga ut via bakfickan då jag ej kan förhandgranska dom. Efter som jag ej har behörighet att öppna filen för att seFörvånad

Men petar på här hemma nu..Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: