God morgon/dag/kväll

God morgon 27:e december

2010-12-27 12:12 #0 av: Farwuq

God förmiddag, nu är julen slut och det är dags att jobba igen.

Glad

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2010-12-27 13:27 #1 av: medde

Go´ dag

En ny underbar dag! Dagen för oss innebär hund! Mer förklarar jag nog senare under dagen..Flört

Men önskar er alla en riktigt fin dag

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl
2010-12-27 17:16 #2 av: StefanW

Ligger nerbäddad i feber efter helgen eftersom man är ledig i två dagar...

#1 En ny?

Stefan - Modellbyggare

Anmäl
2010-12-27 17:23 #3 av: Farwuq

Hemma från jobbet.
I stan är det kaos. Dels är det några stora internationella tävlingar i handboll för ungdommar, det var smockfullt på bussen av skriande unga danskor. Och dels har det varit ett knivöverfall mitt i stan, precis vid busstorget, så det var svårt för bussarna p.g.a. avspärrningarna och sluligen är det snö och modd överallt.

Puh...

Rynkar på näsan

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2010-12-27 18:33 #4 av: StefanW

Julfriden verkar vara långt borta....det blir till att åka in till jobbet igen. Vi hörs en annan dag.

Stefan - Modellbyggare

Anmäl
2010-12-27 20:24 #5 av: medde

God kväll.

Här har det varit ganska stilla i dag, vilket känns riktigt bra! Då man ser till centrum där man bor, och jisses vilka köer in i centum...

Krya på dig StefanW!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.