Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 918 ggr
medde
2010-11-20 13:37

Helgen 20/21 november

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!

Känns lite som det börjar närma sig "lugnet före stormen" Snart står ju julen utanför dörren, redan nästa helg är det första advent. Har ni redan börjat julpynta eller väntar ni in den kommande helgen. Här runt omkring där jag bor har jag sett att några redan tjuvstartat och ser julstjärnor med mera i fönstern. Men vi väntar in till advent jag och tösabiten min.

Men vi ska nog ge oss ut ett tag och kolla runt i affärena och kanske inhandla en julklapp eller två. Hundarna ska få sin del också. Men det väntar vi till den stora utställningen som är på mässan Älvsjö i december. Där finer man det mesta både för hundar och ägare.

Slask och blötsnö är ute runt gatorna, vilket är så typiskt då jag tvättade bilen igår igen…. Kan det aldrig få var fin ett par dagar. Våran "lilla svarta"(2220 kg)

Hur som heslt den här helgen ska vara lugn för nästa helg blir det pynt för advent och storstädning..

Vad har ni på agendan?

Ha det nu riktigt bra alla, hoppas vi ses på vårat träffställe här på iFokus. Lantdjur iFokus

Må bäst alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Farwuq
2010-11-22 11:58
#1

Jag har ingen agenda alls. Var ganska kass i helgen med mycket värk, är i hygglig form idag och jobbar så raskt det låter sig göras.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: