Annons:
Etikettersolsystemetplaneterna
Läst 1072 ggr
[GunillaR]
10/20/10, 8:18 PM

Kan detta vara möjligt?

Hittade denna länken på en annan sajt. Om det nu skulle finnas farkoster nära solen, då skulle det väl vara väldigt hett om öronen, eller?

http://www.youtube.com/watch?v=KucBPnoKNpg&feature=fvwk

Annons:
medde
10/20/10, 8:48 PM
#1

Nej för mig. Inte har vi eller andra "ufo" som är runt solen. Detta tror jag inte på. Men vacker att titta på

Men visst ska söka mig runt inne på NASA  och se efter bilderna som sägs vara deras.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
10/20/10, 8:53 PM
#2

Titta in på den här…….

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
10/20/10, 9:34 PM
#3

Tjae eftersom et:s kan lite mer än vad vi kan om ufo byggande så klart det kan vara så:)

[GunillaR]
10/20/10, 10:05 PM
#4

# 3 - Jo det är klart, men kan där verkligen finnas varelser därinne? Nog för att jag tror på ufo och att vi är bevakade, men så nära solen…

medde
10/20/10, 10:44 PM
#5

Inte ens möjligt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
10/21/10, 12:05 PM
#6

Klart det är möjligt!:) Du vet väl medde att inget är omöjligt!:)

Annons:
medde
10/21/10, 12:47 PM
#7

Nja inte så nära. Men man ska väl alltid säga inget är omöjligt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[GunillaR]
10/21/10, 2:41 PM
#8

Om man tänker att all materia är likadan i hela universum. Alltså är förutsättningarna för att göra ett material som skulle tåla den hetta som finns i närheten av solen samma, oavsett vilket solsystem vi kommer ifrån. Jag har lite svårt att ta detta till mig.

Utöver hettan så finns det ju mycket starka magnetiska fält……

maria-svensson
10/26/10, 1:37 PM
#9

vi har ju alltid fått höra att solen brinner, men den kanske inte gör det, utan bara sänder ut energi, det är ju egentiligen bara en massa olika våglängder som kommer från solen, har man en metall som inte släpper igenom dessa våglängder… typ solfaktor 5 miljoner så kan man ju teoretiskt vara nära solen… vem vet, solen kanske är en stargate som man kan åka igenom och komma ut ur andra solar och på så vis kunna resa runt i universum till olika solsystem och det kanske är så ufon och själar kan komma hit… allt som lever på denna planeten, har ju trots allt kommit ifrån någonstans och jag tror inte att allt levande kommer från en enda cell som forskarna påstår… isofall så skulle jag vara släkt med spindlar och andra odjur, och det garanterar jag att jag inte är… en tanke bara. :)

ANAKIN SKYWALKER -X22

[GunillaR]
10/26/10, 2:28 PM
#10

# 9 - Jo det är en tanke som slagit mig också, att man kan skydda mot strålarna, men hettan…….

Men är det så att farkosterna är här på "tidsresa" alltså bara en projektion, så skulle kanske inte vare sig hettan eller värmen besvära.

*kliar mig i huvudet och funderar vidare*………..

Farwuq
1/22/11, 6:57 PM
#11

Nja…

Jag vill nog ha lite mer kött på benen innan jag kan acceptera något sådanthär.

Om de nu existerar, så behöver de inte vara bemannade, det kan vara något alster som samlar energi och sedan överför den till en plats någon anannstans.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
1/25/11, 4:48 PM
#12

#11 Är nog inte sen i det här att instämma med "Draken"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: