Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 797 ggr
EvaG
11/19/09, 6:25 AM

God morgon 19/11 2009

God morgon. Sitter här och arbetar med ett projekt som ännu inte får se offentlighetens ljus. Det är en kul utmaning i vilket fall som helst. Hoppas ni får en bra torsdag allesammans.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Farwuq
11/19/09, 7:32 AM
#1

Morrn, morrn hoppas att det går bra!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
11/19/09, 11:10 AM
#2

God morgon

Lycka till EvaG!

I dag börjar dagen bra, inget regn som faller ned. Hoppas ni andra har det bra och eran dag börjat fint. Framför allt ni som bor i södra delarna av landet, då det varit storm med en massa träd som rastat och el som klappat ihop.

Tösa hemma ännu pga halsen, men talade med skolan igår och halva klassen är sjuk!

Ha det bra nu alla, hopppas vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Mark
11/19/09, 12:38 PM
#3

Godmorgon!

Glömde tipsa om meteorsvärmen Leoniderna Skäms, men det har ju inte varit mycket till stjärnhimmel på sistone. Men i natt som var, var det faktiskt klart här i Värmland. Jag kollade bara genom fönstret och såg förstås inga meteorer. Svärmen hade sitt max natten mellan tisdag och onsdag, men kanske man fortfarande kan få se någon om det blir klart? Titta mot ost och nordost vid midnatt.

medde
11/19/09, 12:50 PM
#4

#3 God morgon Mark! Hoppas allt väl med dig. Det låter intressant det du skrev, kan du inte lägga detta i en egen tråd. Vore så synd om någon missade att läsa om detta i denna tråd.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
11/19/09, 1:17 PM
#5

Ha en fortsatt fin dag alla, Nu ska jag ut med hundar och sedan ned till centum, vi ses under em/kväll hoppas jag

Må bäst alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
11/19/09, 10:34 PM
#6

Godkväll säger jag från ett regnigt och grått Dalarna.

Kikar in en snabbis innan läggdags bara.

Annons:
medde
11/19/09, 11:57 PM
#7

God natt på dig nera, och ni andra som kankse kikar in här under nattkröken.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: