Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 723 ggr
StefanW
10/16/09, 10:21 AM

God morgon 16 oktober

Här skiner inte solen idag! Regnar med tre plusgrader…! Vilken tur att man får vara under tak och byta bromsskivor och belägg på den ena av bilarna idag. Skall bli spännande och se hur mycket det sitter fast. Annars är det mest fredagsnöjen som städ och tvätt som står på programmet under resten av dagen.

Om inte annat så syns vi framåt kvällen, hoppas att ni andra få en lika fin dag!

Flört

Stefan - Modellbyggare

Annons:
Leffe
10/16/09, 12:45 PM
#1

Lycka till med bromsarna.
Själv är man hemma och slipper vara ute i kylan, men önskar att det kunde komma lite värme i elementen.

Sköt om er

Farwuq
10/16/09, 1:01 PM
#2

God morgon.

I södern har vi 4,4°C och grått.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
10/16/09, 1:45 PM
#3

God lunch eller vad man ska säga

Här har det regnat hela natten och sedan imorse- Verkar inte vilja sluta heller. Men vad gör det när medde ringde och sken upp tillvaron Glad 

Ska strax bege mig ut och rasta grannens hund, så det blir till att klä på sig. Joförresten så har jag hunnit baka en morotskaka också på förmiddan.

# 0 Hoppas bromsbytet gick bra Stefan.

Önskar er alla en fortsatt fin fredag och trevlig helg.

StefanW
10/16/09, 6:18 PM
#4

Belägg och skivor fram är utbytt, det satt som själva f.., men nu är det klart. Sedan skall det göras lite olje och filterbyte (normal service) så är båda bilarna klara för vintern.

Nu så skall jag ge mig iväg till en av stadens Kinaresturanger och hämta lite mat till en nära vän som ligger inne på sjukhuset. Då kan vi gubbar få sitta och äta och ljuga lite på fredagskvällen, att sedan personal och andra patienter knölar övar att det doftar gott, det bjuder jag på!

Önskar er andra en skön fredagskväll!

Stefan - Modellbyggare

nera
10/16/09, 9:24 PM
#5

Gokväll! Här regnar det och blåser fortfarande Tungan ute Värsta höststormen, hela dagen lång…

Hoppas det blir bättre väder imorgon för då jag ska jag med min väninna till Vadstena över dagen. Så det får inte vara halt imorgon bitti heller…

medde
10/16/09, 10:18 PM
#6

God kväll på er alla. Hoppas er dag varit riktigt bra. Här är det ganska kallt och rått ute. Tösa min har i dag fått två stycken gerbiler! Så jag ser inte mycket av henne just nu, då hon sitter och läser den lilla sjöjungfrun för dom……

Ha en en underbar helg ALLA!

mVH

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
10/16/09, 10:46 PM
#7

# 6 Då får vi lite bilder sen då på de nya familjemedlemmarna? Flört

Upp till toppen
Annons: