Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 577 ggr
Farwuq
9/19/09, 12:12 PM

God morgon 19:e september

God morgon, här i djupa södern har vi sol och klar himmel, vi hoppas på lite värme. Idag ska jag bjuda en polare till kolonin. Det är samma individ som heter Ove i mina böcker.

Hoppas ni får en bra och minnesvärd dag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
medde
9/19/09, 1:42 PM
#1

God morgon

Här är det en riktigt fin dag med solsken och vacker himmel. Men tyvärr har man tvättstugan under dagen så det blir ingen vacker solpromenad ännu, men den kommer senare under dagen.

Vi sitter i val och kval att ta oss till Gröna Lund i dag, då det är sista dagen för säsongen som dom har öppet. Vem vet kanske kanske inte.

Hoppas ni alla får en fin dag alla, samt att vi ses under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
9/19/09, 3:13 PM
#2

God eftermiddag!

En annan är gräsänka i helgen. Gubben är ute och åker mc med en kompis. Själv får jag roa mig med att ta ner alla gardiner och putsa av lite gammal flugskit från fönstren. Måste passa på medans det är hyfsat varmt. Solen skiner och det är fin sommarvärme faktiskt.

Ha en fortsatt trevlig helg allla Glad

StefanW
9/19/09, 4:48 PM
#3

#1 Stänger "Grönan" redan? Här vi bästkusten så finns det ett "litet" trevligt ställe som de kallar för Liseberg och deras sommarsäsong varar fram till 11 oktober! Flört

Annars sitter jag inne en sådan här fin dag och sköter om grabben som är sjuk, och medan han sover så försöker jag få lite tid vid byggbordet (för tillfället köksbordet) och bygga lite

Stefan - Modellbyggare

medde
9/19/09, 10:18 PM
#4

#3 Vi i Stlm är ju lite före er där nere! Därav den tidigare stängningen. Skämt o sido. Nu är tösa och jag hemma efter en verkligt fin dag på Grönan. Vädret var verkligen toppen härligt under hela dagen.Tösa spelade på ett lyckohjul och vann 2 kilo chocklad. Hon håller hårt i det priset. Med sin mamma tjatande bredvid"snälla gumman mamma kan få smaka en liten bit. Tala om ombytta rolller här hemma. Jag erkänner är helt galen i Marabou mjölkchoklad.

Önskar er alla en riktigt trevlig kväll

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
9/19/09, 10:28 PM
#5

Det var många år sedan jag fick bära hem någon chokladvinst, det är bara att grattulera till vinsten!

Stefan - Modellbyggare

medde
9/19/09, 10:29 PM
#6

#5 Samma gäller även för mig. Men då må tro tösa är stolt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Farwuq
9/19/09, 10:35 PM
#7

Tösen är stolt med all rätt.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
9/19/09, 10:37 PM
#8

Visst är hon värd det, verkligen! Men oj så sugen jag är på en liten ruta chocklad…..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
9/19/09, 11:16 PM
#9

 Skrattande

Stefan - Modellbyggare

[Henke29]
9/20/09, 2:29 AM
#10

Mums choklad är gott Tungan ute
Jag får säga gonatt..
Hoppas att alla få sova gott..

nera
9/20/09, 6:03 PM
#11

Hälsa tösen din och gratta till chokladvinsten från oss här också Glad

(Tur att ni bor så långt borta medde, annars så har ni fått en akut våldgästning kan jag lova….he-heHär är vi också "chokladomaner"  FlörtSkrattande)

Upp till toppen
Annons: