Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 877 ggr
leo-
8/12/09, 9:10 AM

godmorgon 12 Aug 09

Efter uppstigning 0500 och illerletande med hjärtat i halsgropen ( Han brukar komma knallande när kaffekokarn pluddrar i slutet) men inte idag.

Han blev hittad och frukosten är avklarad så nu sitter jag här och önskar er godmorgon

Det gråa ute håller i sig och blir förmodligen regn vilket är bra eftersom jag måste klippa gräsmattan och ryggen tycker inte det än

Ha en bra dag allihopa

så ses vi härinne under dan/kvällen

Annons:
StefanW
8/12/09, 11:27 AM
#1

God morgon!

Här är det:

Mulet16°C

men sol i sinnet då det är nästan två veckor kvar på semestern!Glad

Stefan - Modellbyggare

medde
8/12/09, 12:46 PM
#2

Go dag.

Oj vilken röra det är här hemma i lghten är hemma och tittar till. Jisses vilka röra! Ska det verkligen bli fint här hemma igen. Det finns inte ett befintligt badrum, ser ut som endast ett stort tomt hål samt att man ser till grannen.

Men det ska nog bli ok. Tösa är på fotbollskola i dag och ett par dagar fram. Vilket är toppen för henne.

Ha nu en fin dag alla. Hoppas vi ses lite senare

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/12/09, 3:47 PM
#3

God eftermiddag

#0 Ser att du bytt Avatar leo Glad Kan förstå din oro när din lille buseman försvann sådär imorse. Fy då! Vilken skräckupplevelse Förvånad

# 1 Trevligt för dig Stefan.

# 2 Kan tro att det ser ut därhemma hos dig med alla hantverkarna som rör till det Oskyldig vad roligt för tösen din med fotbollsskolanGlad

Här är det halvklart men ganska mycket moln. Men varmt i a f.

Önskar er alla en fortsatt bra dag

leo-
8/12/09, 3:51 PM
#4

Ja dom ville det. fick ha en med lite mer anknytning

Hela bilden finns på min sida och i fotoalbumet tillsammans med dom som blev för plottriga

Upp till toppen
Annons: