Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 2171 ggr
nera
8/10/09, 1:18 PM

Goddagens 10 Augusti

Hej hopp!

Idag har man börjat dagen med att lämna in bilen på Saab, för att äntligen få den reparerad efter olyckan som hände oss tidigare i somras.

Här regnar det lite i omgångar och är mulet idag. Skönt. Tvättning och städning av avlopp i badrummet väntar på schemat idag.

Önskar er alla en fortsatt bra måndag i vad ni än ska företa er. Glad

Annons:
leo-
8/10/09, 1:56 PM
#1

Goddag

Regnet hänge i  luftern och det är lättare att andas men nu ser jag att det klarnar upp igen Skrikandes

Här har det redigerats artiklar, sökts jobb och ska snart ta lilla herrn på sin promenad och kanske ev under dagen eller  i kväll skriva lite mer men det får vi se.

Tycker lite synd om värden. Det är inte kul att tvingas flytta även om det bara är tillfälligt

Ha en bra dag allihopa vad ni än gör

nera
8/10/09, 2:00 PM
#2

Ja, vi får hoppas att medde och tösa har installerat sig nu i den nya tillfällliga lyan.

Nää, nu måste jag sätta fart här. Vi hörs senare

medde
8/10/09, 9:53 PM
#3

Halloy! Nu är jag inne med det mobila bredbandet, det var Comviq.. Lite segt är det allt, avatarer kommer en stund senare med mera. Men struntar i det. Jag kan vara inne och hälsa på er.

Ni ska jag titta runt lite. Vi ses hoppas jag:-)

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/10/09, 10:02 PM
#4

Åhh vad kul medde! Har saknat dig. Blev lite orolig att du inte skulle kunna va här.

Men jippi för mobilt bredband Skrattande

medde
8/10/09, 10:12 PM
#5

Om du visst vad jobbigt det varit nu under dagen, sen sat jag mig ner och försökte få ihop detta med mobla. Men attan den som ger sig. Nu funkar det. Om ni visst hur glad jag vart då jag kom ut på nätet.

Ska ladda på för en månad i morgon. men av det jag förstår så har man en viss mängd som man endast får använda under denna månad. Vet inte hur mycket samt vad det drar då man ser på NASA Tv

Men ska kolla hur mycket man får använda per månads ladning. Sen får jag väl fråga kanske leo om han vet något om detta.

Annars allt ok med oss, katterna därimot har det jobbigt i flytten och grälar till max, med Mickey viftande på svansen bredvid.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/10/09, 10:17 PM
#6

vad har jag nuu gjort Skrattande

Du ska klara att se det iallafall men hur mycket meg du behöver vet jag inte. men ska försöka kolla upp det

Annons:
medde
8/10/09, 10:30 PM
#7

Jag vet att det ska finnas en viss mängd man kan surfa för under den månaden man köper. Blir det mera får man köpa nytt. Ska kola i morgon då jag handlar mitt månadskort. eller om du kan kolla på comviq hemsida var det innebär med mera. Törs inte fara för mycket då jag inte laddat kortet, och man fick en dag fritt för att testat.

Nu går jag ut med vovven.

återkommer om en stund, ca 30 min

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/10/09, 10:33 PM
#8

Här är ett analkande åskväder på G,  Det är kolsvart på himlen just nu- så försvinner jag så vet ni varför. Vill inte ha varken dator eller tv:n igång då..

leo-
8/10/09, 10:46 PM
#9

Enligt den sidan jag var inne på så får du använda 5 gigabyte/månad

och det är rätt mycket så jag tror att det funkar

Men handlar du kortet på comviqs affär så är det bara att fråga där

att du vill kolla in streaming video eller Live video och hur lång tid du kan göra det ?

Hittade inte några uppgifter på Nasa om hur många mega/kilobyte det skickas i minuten

medde
8/10/09, 10:55 PM
#10

Ok men jag klarar mig tror du på 5 under en månad? Fattar inget hur mycket det är.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
8/10/09, 11:08 PM
#11

det är nya grejor för mig.

men det handlar om hur mycket trafik utgående och ingående. om Nasa skickar 1 gb i minuten till din dator håller det i 5 min

men så mycket skickas det inte även om det är mycket men hur mycket är frågan

Kanske ska fråga på Dator om dom vet. för jag är osäker

medde
8/10/09, 11:23 PM
#12

ok jag ska kolla. Men som det låter kan jag endast ha detta i ca några dagar då?

Lika bra jag loggar ut nu, så jag kan komma in en stund i morgon fm

God natt på er alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/11/09, 12:09 AM
#13

Godnatt säger jag med.

Hoppas ni har det hyfsat bra i nya lägenheten medde.

Annons:
medde
8/11/09, 11:42 AM
#14

Tack snälla nera

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: