Annons:
Etikettövrigt
Läst 1365 ggr
medde
8/8/09, 11:06 PM

Mariestads Astronomiska Klubb.

Anordnar en träff under stjärnorna den 21 aug. Detta hade verkligen varit trevligt att vara med på. Men för er som bor i närheten lägger jag in lite vidare länkar med bra info

Mariestads Astronomiska Klubb

Astronomi året

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
8/8/09, 11:54 PM
#1

Mariestad ligger en bra bit härifrån. Men hoppas att de som bor nära får uppleva nåt intressant såklart Glad

medde
8/9/09, 12:03 AM
#2

Vi har väl en Medarbetare på sajten som bor nära om jag minns rätt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/9/09, 12:50 AM
#3

Ok Glad Då kanske vi får oss en liten uppdatering då?

StefanW
8/9/09, 3:08 AM
#4

Jo, det är väl jag som bor närmast! Oskyldig

Kommer att försöka att åka dit, dagen efter så är det sista gången man kan se en körning på Pansarmuseet i Axvall innan de stänger för gott och flyttar upp allt till Strängnäs. Det blir några intensiva sista semesterdagar.

Stefan - Modellbyggare

nera
8/9/09, 10:29 PM
#5

# 4 Jaha, ska de flytta från Axvalla? Vi var där på besök för några år sedan. Då ska jag genast meddela gubben min att de ska flytta till Strängnäs.

leo-
8/9/09, 10:38 PM
#6

5 Det måste du det är högprioriterad kunskap GladGlad

Annons:
nera
8/9/09, 10:55 PM
#7

Cool

medde
8/9/09, 11:21 PM
#8

Stängnäs lät ju bra. Då blir det närmare för mig:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/9/09, 11:50 PM
#9

Hmpfff*#…Obestämd Gubben min visste redan om denna flytt till Strängnäs..´Trodde jag skulle få komma med nåt nytt..

Vilket datum flyttar de? ( Gubben undrar)

leo-
8/9/09, 11:52 PM
#10

som sagt hög prioritet på sådan information tror inte det finns nån kille med bara lite intresse av det som inte vet om detSkrattande

nera
8/9/09, 11:53 PM
#11

# 10 Så sant så sant leo Skrattande

StefanW
8/10/09, 2:23 AM
#12

#9 De kommer att stänga nu i höst och öppna tidigast 2010 då det inte finns några lokaler ännu i Strängnäs! Om detta skulle jag kunna säga mycket, men väljer att göra det på andra ställen då vi annars hamnar långt från ämnet här inne på astronomi.

Stefan - Modellbyggare

nera
8/10/09, 1:09 PM
#13

# 12 Jamen lite OT kan vi väl få ha Stefan? Snääällla…Foten i munnen

Du kan väl göra en egen tråd om detta? Hoppas inte medde och alla andra misstycker bara.

Annons:
StefanW
8/22/09, 9:41 PM
#14

Igår kväll var det moln så det räckte och blev över, så det blev ingen resa med barnen till Mariestad. Hoppas att det kommer fler tillfällen.

#13 Pansarmuseét hade sin sista körvisning idag, min dag gick åt att hjälpa en vän med renovering av badrum. Det är kul att se när man kommit en bit på väg. Mattläggning och VVS är nästan klart, så nu kan elektrikern komma och göra sitt. Det inspirerar till att börja här hemma.

Stefan - Modellbyggare

nera
8/22/09, 9:47 PM
#15

# 14 OK, då vet jag ang pansarmuséet.

Upp till toppen
Annons: