Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1109 ggr
medde
2009-08-04 12:30

God morgon 4 aug-09

God morgon

Nu är jag åter hemma igen ute på vift i parken på Kolmårdens djurpark. Har haft några ljuvliga dagar. Nu ska jag fixa lite med korten som jag tagit. Hoppas ni alla får en fin dag, samt att vi ses här på sajten under dag/kvällen.

  

Må bäst alla!
Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
StefanW
2009-08-04 12:53
#1

Trevligt att ha dig tillbaka! Hoppas att resan var bra!

Stefan - Modellbyggare

leo-
2009-08-04 13:04
#2

Godmorgon

efter en sömnlös natt är man uppe och springer igen (naturligtvis ville Ricky leka)

Dagens övningar är rast. vila på stället Mao en illerpromenad på stället och en runda till affären för att skaffa lite mat

kanske jag börjar ta tag i  jobbet på vinden  jag tänkte på häromdan

eller så sitter jag här och knappar Obestämd

ni får ha en bra dag allihop

och välkommen tillbaka. alla fingrar och tår i behåll hoppas jag Glad

medde
2009-08-04 13:07
#3

Tack snälla ni. Jodå jag har alla fingrar och tår tilbaka. Men tösa min lyckades bli av med. En stycke Foppatofffel, dränka sin klocka i poolen på hotellet. Men men…

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-04 15:12
#4

God eftermiddag!

Så skönt att du är tillbaka medde. Du har varit saknad och jag instämmer med de andra om att hoppas ni haft det bra förutom diverse missöden du berättar om ovan.

Här har det städats på f m, för sånt måste göras trots att det är en fin och varm sommardag idag. Känns som riktig högsommar.

Ha en fortsatt bra tisdag alla, med vad ni än skall göra, så hörs vi framåt kvällningen igen.

Farwuq
2009-08-04 15:48
#5

#0

Oj så lång hals!

Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2009-08-04 21:52
#6

#5 Lång halsFörvånad Nej men det har jag misat totalt, vart så förblindad av dom vackra ögonen. Måste scrolla up och titta på halsenFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
2009-08-04 22:24
#7

Giraffer har verkligen vackra rådjursögon typ. De är långa, ståtliga och graciösa.

medde
2009-08-04 22:30
#8

Enormt fina djur, men jissesd å hanar slåss. Helt enormt hur dom slåss med sina halsar, och dom smällarna som dom får in på just den mjuka delen av magen som dom ska träffa. Det låter som halsen går av på mitten då dom slåss

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-08-04 22:50
#9

Jahahadu! Giraffslagsmål har jag sett på TV vid ett tillfälle och fy då vad de slogs. Usch då!Förvånad

medde
2009-08-04 23:16
#10

Inte vill man ge sig in i den leken inte. Hua mig vilka smällar dom delar ut. Men det bästa är då den ena ger upp. Är det klart och dom kan vandra iväg som vänner igen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2009-08-04 23:19
#11

Har oxå sett det på tv

Har även sett kameler leka och det är nästan lika vilt

Det var Steve Irwins program när han lekte med en kamel

nera
2009-08-04 23:20
#12

ja, Stewe Irwin ja. Ännu en stor personlighet som försvunnit från oss.

Upp till toppen
Annons: