Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 901 ggr
leo-
8/20/09, 8:00 AM

Godmorgon 20 Aug 09

Dagen har kommit och det ser ut som att det ska bli en hysad sådan.

Tråkigt inga fåglar sjunger i gryningen längre. Har dom oxå börjat jobba ?

Inget viktigt planerat utan dagen får utvecklas till vad den blir.

Alla få ha en bra fortsättning på dagen

Annons:
nera
8/20/09, 11:41 AM
#1

Godmorgon.

Nu har skolan åter börjat. Sonen gick iväg till skolbussen med glada förväntansfull steg i att få träffa alla åter igen. Här skiner också solen och det ser ute at bli en hyfsad fin sommardag. Ska strax bege mig ut på en långpromenad.

Ha en fortsatt bra dag med det ni ska göra Glad

StefanW
8/20/09, 12:30 PM
#2

Godmorgon!

Här har också barna börjat skolan. De hade lovat solsken, men än så länge är himeln täckt av moln. Tror att det kommer att spricka upp under eftermiddagen.

Stefan - Modellbyggare

Farwuq
8/20/09, 2:07 PM
#3

God middag!

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
8/20/09, 5:51 PM
#4

Nu har jag varit och hämtat hem nya bilen som fått sig en ny fin baklucka, kofångare och drag. Så nu är den som ny igen.Glad

För er som inte vet, så kan jag berätta att vi hade inte haft våran nya Saab 9 5 i en vecka ens, då jag blev påkörd bakifrån vid stopptecken. Bakluckan, kofångaren  och draget därbak blev ganska så tilltryckt. Men nu så, får vi hoppas att den får vara hel och fin så länge den kommer att finnas. I a f i våra händer Glad

medde
8/20/09, 9:56 PM
#5

God kväll.

Har just nu sett en moppeolycka då vi var ute med hundarna. Pust så jobbigt det är, men rent ut sagt #¤%#%# Snälla ni som är ute på vägarna. På med hjälmen!!!

Nu har tösa haft sin första dag i skolan, så i kväll är hon nog tidigt i säng. Själv ska jag se Bolt sprina i kväll kl 20,30. Lite kul med friidrott tycker jag.. Ja om man bortser från dopingen som alltid ska dyka upp lite här och där. Nej nu sitter jag och gnäller för mycket.

Hoppas ni alla få ren fin kväll. Må gott

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/21/09, 12:03 AM
#6

# 5 Håller med dig medde. På med hjälmarna när nï åker.

Tänk vad denna dag har försvunnit snabbt måste jag säga. Sonen var i a f helnöjd med första skoldagen. Sedan så måste jag även skvallra om att jag från och med imorgon har "blivit med hund" Flört kan man säga. Ska vara promenadmatte åt våra grannars jättegoa 10 månaders blandras. Så han ska nu bli mitt framtida promenadsällskap

Ska fota honom imorgon, så ska ni få se vad jag menar med gullig Glad

Nu önskar jag godnatt, så hörs vi imorgon.

Annons:
Upp till toppen
Annons: