Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 2005 ggr
EvaG
7/21/09, 7:41 AM

God morgon 21/7-09

God morgon på er. Det blev en extremt lång arbetsnatt i natt, men nu är jag äntligen hemma. Ska ta en smörgås och en kopp te för att sedan sova. Hoppas ni får en bra tisdag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
leo-
7/21/09, 7:53 AM
#1

godmorgon härifrån med

just nu en grå morgon med mycket att göra så fort myndigheterna har öppnat

Blir inte bättre att jag har fått en inflammation i nederkäken och det känns i hela huvudet nästan som feber förutom att det gör ont i käken

så här ska det jobbas med datorn och ta det lugnt i övrigt

Farwuq
7/21/09, 8:39 AM
#2

God morgon alla!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
7/21/09, 12:31 PM
#3

God morgon

Till ett blåsigt med soligt Sthlm.

Men leo vad jag lider med dig, låter inte bra alls. Krya på dig i massor.

EvaG somnar som vanligt då jag går upp, tala om olika skift. Sov så gott EvaG.

God morgon Farwuq:-)

Hoppa sni alla får en riktigt fin dag, det var lite sent igår och mycket sappande på Tv:e kontollen, då det var så himla bra program igår, videon var matat med man vill ju se ändå. Tösa min började bli något less på sin mamma igår, Apollo Apollo Grrrrr…..Kom det från mungipan på henne.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
7/21/09, 1:26 PM
#4

Morrn morrn alla människobarn..ha en trevlig Tisdag!

medde
7/21/09, 1:34 PM
#5

#4 God morgon även till dig! Hoppas du får en fin dag

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/21/09, 2:50 PM
#6

Goddagens  på er alla,

Här är det åter grått och blåsigt. Har kommit en regnskur redan. jag springen mellan datorn och spisen just nu fär att tillaga lite lunch samtidigt som jag vill läsa här. Finns så mycket nytt intressant att läsa om nu.

# 1Krya på dig leo!

# 0 Sov sött EwaG

Ha en fortsatt bra tisdag alla Glad

Annons:
EvaG
7/21/09, 8:07 PM
#7

Ännu en dag börjar närma sej sitt slut och nattens arbete väntar. Ha en bra kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

leo-
7/21/09, 9:20 PM
#8

Godmorgon 2

Efter att ha gjort mina ärenden och varit ute med Ricky så slocknade denna skåning i soffan

Nu har jag precis vaknat och är bara svullen det gör inte ont längre så inatt blir det att sova om jag kan nu när jag sovit hela dagen

men dagen är inte helt bortkastad Ricky fick sin promenad och jag fick köra en runda med 2 hjulingen

Nu ska jag äta min andra frukost för idag och kanske titta lite på TV eller nåt

medde
7/21/09, 10:35 PM
#9

Ta hand om dig leo! Hoppas det blir bättre och bättre för var dag.

#7 Ha en riktigt bra kväll, ta väl hand om dig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/22/09, 1:32 AM
#10

Hoppas du mår bättre i käken imorrn leo

Nu säger jag godnatt. Vi hörs imorrn.

Farwuq
7/22/09, 8:18 AM
#11

Fy för inflammationer i käkar och tandrötter. Jag var själv sjuk hela våren och det är först nu det börjar kännas normalt. Hitintills har det kostat mig 11.000,- hos tandläkaren och det är inte klart ännu.

Gråter

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
7/22/09, 2:22 PM
#12

Dags att bli tandläkare hör jag, Vilka stålar!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/22/09, 11:13 PM
#13

Usch ja. Är dyrt att besöka tandis..Obestämd

Annons:
medde
7/22/09, 11:20 PM
#14

För dyrt!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
7/22/09, 11:24 PM
#15

äh tandläkare den får jag gå till när jag fixat jobb. Lite smärta visar ju bara att man lever och det finns Apotek som har alla möjliga roliga piller för just sånt CoolCoolCool

medde
7/22/09, 11:29 PM
#16

Många roliga piller. Ännu bättre om man var utanför sveriges gränser. Här har vi ju "storebror"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/22/09, 11:39 PM
#17

# 15 Annars får du ta dig en rejäl whiskey eller nåt …Så kanske du sover gott också..

(Dåligt skämt kanske Obestämd) Tungan ute

leo-
7/22/09, 11:43 PM
#18

17 fick faktist tipset att ta en snaps eller två för att döda bakterierna innan ikväll

nera
7/23/09, 12:09 AM
#19

Cool

Starfall
7/23/09, 12:59 AM
#20

God kväll på er alla!

Hoppas ni haft en bra dag och någorlunda bra väder.

Min dag började med att jag fick vakna klockan 6 för att köra in bilen till verkstaden ett par mil härifrån. Det var dags att byta olja på den. Efter det åkte jag hem med pappa på motorcykeln och då jag kom hem kröp jag ner i sängen igen. Tänkte sova ett par timmar men vaknade inte förrän vid 12. Då åt jag frukost och sedan gick jag ut en sväng med vovvarna. Efter det slappade jag till klockan 3 då det var dags att åka in med pappa på motorcykeln för att kunna hämta bilen och köra hem den. Och efter ett par timmar var det dags att åka till stan igen för att köpa ett fönster. Så idag har jag minsann fått köra;) Ikväll skulle jag titta in i holken hos mina häckande undulater, och vad hittar jag då där om inte ett ägg. Ett litet stackars ägg som blivit skadat, antingen av en undulatmamma som smakat på det eller att det fick sig en stöt då det träffade holkbottnen. Hur som helst försökte jag laga ägget med en bit hönsäggska och lite äggvita. Tror inte detta kommer fungera, men det an vara värt att testa. Har hört folk som lyckats med detta tidigare så chansen finns. I övermorgon ska förmodligen ägg nr 2 komma, hoppas det går bättre med det ägget.
Nu är jag jättespänd och nyfiken på hur de eventuella ungarna kommer se ut. Honan är egenuppfödd från min första kull så detta är extra spännande :)

#1 Låter riktigt jobbigt med inflammation i käken. Krya på dig!

Det kanske är dags att säga: Godnatt och sov så gott alla :)

Kramar/carro

Annons:
medde
7/23/09, 1:04 AM
#21

All lycka till Starfall med äggen, kommer ihåg då du hade ungar för länge sedan. Dom vart så fina.Ursäkta min dumma fråga: Har du fått körkort?

God natt alla och sov gott. Tack för en fin dag härinne på sajten. Hoppas vi ses under morgon dagen

Mvh

Leo ta hand om dig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
7/23/09, 1:13 AM
#22

#21 Tack tack:) Ja det är ett tag sedan, 2 år i oktober. Det är en av dessa ungar som nu ska bli mamma:) Den lilla hanen mår toppen han också, han har förresten också blivit "tillsammans" med en annan fågel nu. Men det är en annan hane. Det kanske inte är så konstigt då det är 5 hanar och en hona, då kan det bli lite konstigt.
Japp, körkortet tog jag i maj, så nu är jag ute och kör nästan varje dag. Älskar det! =)

God natt! :)

leo-
7/23/09, 1:16 AM
#23

kör försiktigt kortet är lätt att bli av med igen

och lycka till med undulaterna

har haft ett antal sånna när jag var mindre men aldrig med ägg

medde
7/23/09, 1:18 AM
#24

#22 Oj vad tiden har gått, 2 årFörvånad Men du ser jag minns1

Grattis om jag inte sagt det tidigare, visst är det härlig med "lappen"?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
7/23/09, 1:20 AM
#25

#23 Ja det ar jag hört att det är. Men jag kör försiktigt och i rätt hastighet, så det är nog ingen större fara. ;)
Tack så mycket! :) Vad roligt att du haft undulater, det är underbara små djur. Visst att de väsnas och skräpar, men den glädje de sprider betyder så mycket mer :)

medde
7/23/09, 1:24 AM
#26

#25 Min"tokiga" granne hade 7 stycken i en bur ute på balkongen dygnet runt, i denna blåst som varit. Alla är nu döda!!! Vet du vad hon gör. Kastar ut om från balkongen. Min tös hittade dom i slänten och vart så himla ledsen. Hmmmm medde vart en arg mamma!!!(på grannen)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
7/23/09, 12:12 PM
#27

Det verkar ju helt knäppt! =( Hade jag varit granne med din granne hade nog grannfejden fått hjälpa till. Avskyr personer som gör som den grannen gjorde. Och att sedan bara slänga ut dom! Stackars din tös, jag hade blivit väldigt ledsen jag också om jag sett detta =,(

Kramar till dig och din tös

Annons:
medde
7/23/09, 1:46 PM
#28

#27 Min tös gav dom en hedersam begravning! Så hon känner hon gjort något fint för dessa fåglar. Mamma så stolt öven sin tös

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
7/23/09, 4:13 PM
#29

#28 Det var mycket fint gjort av din tös tycker jag, hoppas hon känner sig som en hjälte för det är vad hon är. En hjälte! Nu får de små undulaterna vila i frid tack vare henne :)

nera
7/23/09, 4:23 PM
#30

Lycka till med äggen Starfall!

Trist med dina grannar och undulaterna medde.. Tur att din dotter grep in där.

Upp till toppen
Annons: