Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1155 ggr
Farwuq
2009-07-15 11:33

God förmiddag 15:e juli

God förmiddag alla!

Hoppas ni har det bra i sommaren!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
leo-
2009-07-15 11:46
#1

Godmorgon

Idag är det grått men uppehåll och det är skönt för jag ska till Sjöbo för lite bankärenden måste göras bla

Sen kommer förmodligen delarna till cykeln och förhoppningsvis kommer det att göra att den går som den borde

och så det vanliga Ricky ska det traskas en runda med

ha det bra allihopa hur än vädret och liknande är

medde
2009-07-15 13:21
#2

God morgon

Äntligen åter sol över vårat sthlm. Så det blir väl lite bus för mig och tösa i dag. Vem vet kankse lite minigolf eller nått annat skoj.

Hoppas ni alla får en fin dag,samt att vi ses här kankse under kvällen. Ni har inte missat att Endeavour ska göra ett nytt försök i natt att ge sig iväg. Vilker vi håller tummarna för att det går vägen.

Må gott//Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-07-15 21:19
#3

Godkväll på er!

Här är det tvättning och packning som gäller idag. Har även varit till stan och uträttat lite ärenden. Tur att solen har varit framme hela dagen, så det har varit ett bra torkväder ute. Nu ska jag strax gå och stryka det sista som ska i väskorna och se över allt så att det blir med.

Vi ska ut och åka neråt Östergötland i tre dagar, så jag återkommer igen framåt helgen. Vi åker tidigt imorgon bitti.

Ha det så gott alla, så hörs vi. Jag ska hålla tummarna för att astrounaterna kommer iväg ordentligt ikväll.

Glad

medde
2009-07-15 22:12
#4

Ha det riktigt bra nu nera, och njut så mycket du kan av dina dagar ni är ute.

Men oj vad vi kommer att sakna dig härinne. Jag får väl sjunga elller någotObestämd Hur som helst ha det så bra somdu bara kan.

Kram

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
2009-07-15 23:16
Farwuq
2009-07-15 23:22
#6

Natti natti, här i söder känns det osedvanligt varmt, det är faktiskt lite svettigt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
medde
2009-07-15 23:32
#7

NattiFörvånad Jag ska vara vaken och vänta in Endavour,

men visst god natt till er som ska gå och nanna kudden nu!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kjelle
2009-07-15 23:56
#8

Här sitter man i soffan med en tioåring som domnat bredvid. Lillflickan sover i sin säng. Sambon och hennes syster är i stan och roar sig. En annan sitter med andra ord barnvakt, men vad gör man inte…


medde
2009-07-16 00:49
#9

#8 Halloy! Du verkar ha det ganska mysig ändå. Då kan då ju kanske hina med att se Endeavour åka upp, för sist du var´inne så vart det NO GO! nu ska det göras ett nytt försök strax vid kl 00.00

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2009-07-16 01:27
#10

då får vi hoppas på att dom köpt stormstickor denna gången så dom kan tända stubinen ordentligtSkrattande

medde
2009-07-16 01:32
#11

Yepp Vi får väl hoppas på något i den stilen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2009-07-16 02:15
#12

Nu säger jag en riktigt god natt till er.

Endavour är nu iväg till ISS, jag ska titta en stund till, för att sedan somna gott.

Hoppas vi ses i morgon

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: