Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 766 ggr
leo-
7/19/09, 5:47 AM

godmorgon

Nu är klockan 03.40 och gryningen är här med allt vad det innebär. Jag inte kunde sova så då kunde jag lika bra vara uppe. Än kan man inte se vilket väder det blir men det gör säkert någon glad vilket som.

Ricky har somnat om efter nån timmes bus men jag är klarvaken

Ha en bra dag allihop från södern

Annons:
StefanW
7/19/09, 10:50 AM
#1

Tack det samma och en önskan om en trevlig dag till er andra!

Stefan - Modellbyggare

medde
7/19/09, 11:56 AM
#2

God morgon.

Har vaknat även jag nu, men tösa ligger kvar i sängen och sover så gott. Det är ju sommarlov så varför inte? Jag har varit ute med hunden och tagit en liten prommis, så lungt och stilla det är ute nu så här på en söndag. Ljuvligt rent ut sagt endast fåglarna kvittrar.

Vädret ser ut… Ja säger nog som leo, svårt att avgjöra vad det kommer bli under dagen. Vi får se vad vi hittar på under dagen.

Hoppas ni alla får en riktigt fin dag, samt att vi ses på våran trevliga mötetplats här på iFokus, astronomisajten!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/19/09, 3:07 PM
#3

Hej på er!

Efter en lååååång sovmorgon idag så känns det skönt att vara hemma igen. Borta bra, men hemma bäst. Flört Här hänger regnet i luften, men det håller fortfarande uppe och det är hyfsat varmt i a f.

Önskar er alla en fortsatt bra söndag.

medde
7/19/09, 8:51 PM
#4

Välkommen åter hem igen nera! Lovar du varit saknad av oss härinne.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/19/09, 11:37 PM
#5

# 4 Tack vännen. Har saknat er också.Glad

Här har det regnat sedan i eftermiddags. Jag och sonen har varit på bio och tittat på "Ice Age 3". Superrolig film. Trevlig sysselsättning i detta trista väder. Filmen var kul och sevärd. Mycket tok så den bjöd på många goa skratt Skrattande

medde
7/20/09, 12:35 AM
#6

Då kanske man kan ta tösa och gå och se den en dag, sist vi var på bio såg vi," En natt på muset2" Ganska ok men 1:an var bäst

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
7/20/09, 12:38 AM
#7

# 6 Den ska vi också se tänkte vi, så småningom. Men både Ice Age 1 och 2 är ju också bra. Nu har vi även sett 3:an ( skrev fel i förrra inlägget såg jag..) Den var minst lika skoj, så jag rekommenderar den varmt.

medde
7/20/09, 12:38 AM
#8

Tack för det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
7/20/09, 12:50 AM
#9

Nu säger jag nog god natt och sov gott.

Tack för en fin dag här på sajten, hoppas vi ses under morgon dagen här inne på iFokus och astronomisajten.

God natt//Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
7/20/09, 1:00 AM
#10

Natti natti medde. Sov sött.

medde
7/20/09, 11:36 AM
#11

God natt också nera, säger jag så här under måndags fm

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: