Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 691 ggr
medde
2009-07-10 12:00

God morgon 10-07-09

God morgon.

Här är det riktigt kallt och blåser, regnet kommer med all säkerhet under dagen. Så jag tänkte vi kunde ha lite inomhus aktiviter för oss i stället, så jag lägger en ett klipp som vi kan se, och få en liten idée om att göra.

Ha nu en underbar dag alla, hoppas vi ses under dagen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Leffe
2009-07-10 12:44
#1

Här är det också kallt och blåsigt. Gardinen vid balkongdörren blåser in och slår till datastolen då och då. Bra video förresten

Sköt om er

nera
2009-07-10 13:03
#2

Goddagens!

# 0 Kul video Glad Han såg riktigt hejsig ut 

Regn..vad är det? Sånt har vi inte sett till på länge…. Obestämd   Jodå. Vi slipper inte undan. Det vräker ner, men är inte så kallt i a f.

Önskar alla en fortsatt bra fredag och helg.

Leffe
2009-07-10 13:08
#3

Här känns det så kallt att om det skulle komma nederbörd så blir det i form av snö

nera
2009-07-10 13:10
#4

# 3 Oj Leffe. Bäst att ta fram täckjackan kanske? Flört

Leffe
2009-07-10 13:11
#5

Först ska jag ha på mig vanliga kläder. Sitter innanför balkongdörren vid datorn och huittrar, men gör inget åt det. Hjärnan kanske har kallnat

medde
2009-07-10 13:14
#6

Vi ska snart ut, men i bilen kommer jag att stänga av AC:n för dagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
leo-
2009-07-10 14:47
#7

Här stänker det och emellanåt kommer det en skur (naturligtvis just när jag plockat ut cykeln för att köra till affären) men det var inga problem det var uppfriskande.

och efter en promenad ligger Ricky och försöker slicka sig torr även om han älskar att traska i regn

Nu händer det inte särskilt mycket på ett par timmar förren jag ska ut och kolla om posten har varit här (sommarvikarie verkar det som) dom brukar vara här vid middagstid men nu kommer dom inte förrns vid 2

Irriterande eftersom Ricky står och tittar på dörren vid 12 varje dag som han är van vid

EvaG
2009-07-10 16:30
#8

God eftermiddag. Jag har självförvållad huvudvärk i dag, men ska arbeta senare. Hoppas alla får en trevlig fredagkväll och ta det lungt med förtärande och intag. Det ska jag göra i alla fall. Kanske skulle ha tänkt på det i går oxå bland annat.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

medde
2009-07-10 21:47
#9

Nu är jag åter inne igen, hoppas ni alla haft en fin dag,

LeffeD fått sina kläder på sig

leo fått isn post och Rickey är nöjd

Eva har blitt av med sin pannknack:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: