Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 790 ggr
leo-
6/27/09, 8:35 AM

27/6-09

Jaha då har man varit uppe ett par timmar igen och datumet har slagit om till den 27 Juni.

Solen verkade vilja visa sig innan men nu är jag inte så säker längre

För dom som festade igår så ja det är LÖRDAG.

Vad göra idag?? faktist inte en aning Obestämd kanske göra ett test med bilen för att ta bort iallafall 1st 2:a men vi får se

Frukosten har vi ätit (jag mackorna och Ricky pålägget) och en liten halvbusrunda med mycket nackkliande och mys. Nu ligger han i transportburen och sover

Vad än ni tänker göra och var än ni gör det så gör det bra

ha en bra dag allihop

Annons:
Leffe
6/27/09, 10:18 AM
#1

God morgon. Kommer att ge mig iväg till Djurgården ett tag för att titta på de otroligt duktiga ledarhundarna som kommer att promenera där med sina förare

Sköt om er

Gittan
6/27/09, 10:40 AM
#2

Vi kommer nog att gå till badplatsen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


medde
6/27/09, 1:36 PM
#3

God morgon.

Solen skiner så ljuvligt över stan i dag. Vi ska i väg ett tag jag och tösa. Men på em måste vi ta i tur med att rensa i hennes lådor och ta i tur med kläder. Hon växer och börjar se smått ut. Så en stor rensning under dagen. Sen framåt kvällen ska vi nog ta det helt lungt.

Bilen ska till meken under söndags kvällen hoppas jag. Så jag slipper ligga i köer på måndag morgon. Den måste fixas i bromsar och ALLT annat som inte funkar…… Kankse även en liten tuta på bilen;-)) Sen ska det tutas då jag är ute och åker. En liten beskiktning skulle inte skada heller. Sen blir den ju laglig att åka med….

Ha en underbar dag alla!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
6/27/09, 1:44 PM
#4

Dagen blir bara bättreSkrattande

Precis pratat med en firma som vill träffa mig på intervju på Tisdag

Det känns som att håller på att släppa lite på arbetsmarknaden Skrattande

3 synd att du bor däruppe annars hade jag kunnat hjälpa dig billigt

Har meckat bil i ca 30 år (köpte min första vid 13 )

medde
6/27/09, 1:52 PM
#5

#4 Det var verkligen synd. Hmmm kan du inte flytta til Sthlm!! Då skulle jag kunna sitta i gräset med tösa och Rickey och leka och ha urklul då du mekar.

Skämt o sido. Verkligen synd,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
6/27/09, 2:07 PM
#6

5 näää där bor ju bara en massa stockholmare FlörtSkrattande

Annons:
medde
6/27/09, 2:30 PM
#7

36 Hua så hemskt va!Flört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
6/27/09, 2:31 PM
#8

Nu tänker jag och tösa ta oss ut ett tag.

Ha nu en underbar dag alla! Hoppas vi ses under em/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
6/27/09, 4:27 PM
#9

God eftermiddag!

Här är det fortfarande full sommarvärme med klarblå himmel. Har hunnit fått gjort ett och annat utomhus redan. På cd - spelaren ljuder Michael Jackson musiken högt idag och jag kan inte låta bli att bli tårögd när jag lyssnar…Blir rätt rörd. Gråter

Ska försöka ta mig ut på en långpromis sen och försöka röra på "dödköttet" innan man hoppar in i duschen.Ha en fortsatt bra lördag alla.

Hörs framåt kvällningen. Glad

nera
6/27/09, 10:23 PM
#10

Godkväller!

Kikar in en snabbis och säger hej bara. Nu ska jag gå och ta hand om min son som känner sig matt efter dagen i solen.

Vi kanske ses lite senare.

Ha en fortsatt bra lördagskväll! Glad

medde
6/27/09, 11:19 PM
#11

Ta hand om pöjken nera! Hälsa så gott till han från oss.

Nu ska jag ta en prommis med vovven, för att sedan hoppas in i duschen.. Tittar nog in igen om en stund.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
6/27/09, 11:51 PM
#12

Nu loggar jag nog ut för i kväll, så jag tackar för mig och hoppas vi ses i morgon. Pigga och nyktra!

Tack för en fin dag här på sajten.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: