Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 712 ggr
EvaG
2009-05-28 07:26

God morgon 28 maj

God morgon på er. Denna morgon är lik alla andra morgnar. Solen går upp och lilla Eva går ner. Ha en bra dag allesammans.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
leo-
2009-05-28 08:53
#1

Godmorgon allihop

Blev bryskt väckt som vanligt av ett par vassa tänder i foten. Tittar upp och möter en blick full av bus

Här har gråheten gjort sitt intåg och täcker allt för tillfället men det kan vara skönt efter allt solsken.

händer inget speciellt idag utan ska bara ta det lugnt

så ha en bra dag allihopa

Buuc
2009-05-28 09:35
#2

God morgon!

Skulle kolla busstider på sls hemsida så jag kunde inte låta bli att smyga in här en stund. Vilket fint väder vi har ute, gråa moln som ett täcke över himlen och snart kommer det väl börja regna. Ett perfekt väder för idag, vi ska nämligen ha friidrottsdag i skolan, jippie… -.- Jag kommer bland annat få sand i skorna när jag hoppar längdhopp och springa runt som en idiot i skogen. ;)

Aja, nåt har jag väl att se fram emot.. Lunchen! Goda mackor, mums. (och då menar jag verkligen mums.)

Jag hoppas verkligen inte att jag får ett allergianfall mitt i skogen, nu när jag är allergisk mot pollen. :/

medde
2009-05-28 10:37
#3

God morgon

Jisses vad alla är upp och inne tidigt! Jag loggar in  nu och det är redan full fart här. Så kul att hela morgonen blir på topp, fast det regnar och allt är grått och trist ute. Vilken härligt solsken det är härinne.

EvaG, det är väl sov gott man säger till dig denna tid?

Leo. Det verkar igentligen ganska mysigt att vakna på det sättet.

Bucc. Hoppas du får en fin dag trotts regn och polen.

Ha nu en underbar dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2009-05-28 13:39
#4

God middag på er alla.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2009-05-28 13:53
#5

God middag till dig med "draken"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-05-28 14:45
#6

God eftermiddag!

Värst vad alla var morgonpigga härinne idag då… Skrattande  I o f så har jag varit vaken sedan tidigt imorse, men jag startade inte datorn förräns nyss. har pysslat med annat under f m.

Här vräker regnet ner sedan imorse. men det känns rätt Ok ändå. Man har ju trots allt tak över huvudet. Så man får känna sig tacksam.

Önskar er alla en fortsatt bra torsdag. Glad

Annons:
Buuc
2009-05-28 19:33
#7

Tack Medde, dagen blev inte så pjåkig ändå, ganska okej faktiskt.

Regnet öste ner när vi väl startade, vi sprang distans 1,7 km ungefär. Sen skulle vi till längdhoppet men en stackars pojk hade brytit benet så det blev uppehåll i ungefär 40 minuter, stod vi där under mitt lilla paraply och väntade på att något skulle hända. När ambulansen väl åkte fick vi hoppa längdhopp, och plötsligt så blev resten av dagen inställd. Så vi åt lunch och åkte hem tidigt!

När jag kom hem tog jag en skön dusch och sedan pluggade jag lite svenska, är lite stolt för jag kom ganska långt. Nu ska jag njuta av min lediga tid för ikväll, med musik. ;)

medde
2009-05-28 21:05
#8

#7 Då är du verligen förtjänt av lite vila och lite musik!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
2009-05-28 21:40
#9

#8 Haha, jag antar det. :) Nu sitter man här och dricker lite kaffe. Kan inte låta bli att undra hur det gick för den stackars killen som brytit benet.. Usch.

nera
2009-05-28 23:44
#10

# 9 Ja det där lät inget trevligt heller Buuc, med stackarn som gjorde illa benet! Hoppas det blir bra för honom.

Har du bytt bild förresten Buuc ser jag Glad Är det du som står och sjunger eller?

nera
2009-05-29 00:15
#11

Nu säger jag godnatt och så tackar jag er alla goa astronomisar för en underhållande stund härinneGlad DEn blev kort men intensiv.

Nu gäller det bara att inte tänka på "Vilse i pannkakan" bara innan man ska sova……Flört

Vi höres imorrn Glad

medde
2009-05-29 00:33
#12

God natt nera, sov gott och ljuvliga drömmar önskar jag dig!

Vi höres i morgon

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: