Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 651 ggr
medde
5/4/09, 10:53 AM

God morgon 4 maj-09

Nu är det dags för en ny vecka med vad det innebär. Här vaknade med ett hällande regn, men det var nog väl behövligt. Så inte mig imot alls.

Hoppas ni alla får en bra dag och att vi kanske syns härinne på våran revliga mötetsplats på iFokus under dag/kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Mark
5/4/09, 11:43 AM
#1

Här på Bästkusten vräker solen ner - som vanligt allså!

medde
5/4/09, 12:51 PM
#2

#1 Hmm då har du det riktigt bra då Mark? Mot mig som bor på en arbetsplats som det nu regnar över, med lera och kladd som här till då alla lastbilar och tunga forden river upp och runt. Himla kul!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
5/4/09, 1:10 PM
#3

Här är det just nu uppehåll men det kommer lite regn emellanåt och skönt är det (blir mycket friskare i luften) förutom att gräsmattan kommer att explodera m a o jag får plocka fram gräsklipparen Skrikandes

2 se det positivt då får du och  göraGlad antingen tvätta hunden.bilen eller golven efter hundpromenaderna

medde
5/4/09, 1:15 PM
#4

#3 Ser inget posetivt all. Bilen behövs ändå, hunden behövs också ändå! Golven har jag moppat redan 2 ggr.Pust…..

Klipper heller en gräsmatta:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
5/4/09, 1:41 PM
#5

måste faktist erkänna att det gör jag oxå

medde
5/4/09, 2:11 PM
#6

Tror dig mer än väl:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
5/4/09, 9:41 PM
#7

Godkväll!

Här började dagen med en välbehövlig hällande regnskur och en sval och skön luft kom med den = ) Annars så har det varit lite småsoigt mellan regnskvättarna som kommit. Men nog skulle det verkligen behövas mycket regn nu, för der är bra torrt i backen.

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll.

medde
5/4/09, 10:27 PM
#8

Varit just ute med vovven, så rent och härligt det var i luften nu i kväll. Men nu räcker det med regn

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
5/5/09, 12:58 AM
#9

Nu säger jag god natt och tack för en fin dag här på sajten.

Hoppas vi ses under morgon dagen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: