Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1061 ggr
medde
5/20/09, 12:08 PM

God dag 20 maj-09

God dag.

I dag är det äntligen fint väder över Sthlm igen. Tösa sista skoldag denna vecka. Vilket vi ser fram imot. Men vi ser fram imot lördagen då ska jag vara funktionär på detta. Länk. Vilket ska bli så kul att få vara med och titta på. Det kommer bli en toppen dag hoppas vi.

Ha en riktigt bra dag alla, samt hoppas vi ses här på våran trevliga mötesplats på iFokus.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
leo-
5/20/09, 12:19 PM
#1

godmiddag alla

solen har än en gång kullkastat dagens planer men strunt i det det finns annat att göra om man vill. Ska iallafall gå ut och se om avgasröret har tystnat på bilen hade en skarv som läckte som jag har tätat kemiskt,(gasen till svetsen var slut så det fick bli gegga istället)

Lycka till med funktionärandet och tävlandet om det blir nåt sånt

Farwuq
5/20/09, 1:15 PM
#2

God middag, hoppas ni har det OK.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
5/20/09, 1:51 PM
#3

Hej hopp!

Här skiner solen mellan regnskurarna, så man ska väl inte klaga. Ska strax bege mig ut på en långpromenad få se om jag klarar mig från regn och dylikt. DEt är sista skoldag här med för denna vecka.

# 0 Ha det så trevligt på lördag medde. Då vet du vad du har att göra då då.

# 1 Ha så kul med "geggan" leo

# 2 ha det bra själv farwuq

Ha en fortsatt trevlig dag alla!

nera
5/20/09, 9:05 PM
#4

Måste bara få berätta att idag har det åskat här för första gången i år! Foten i munnen

medde
5/20/09, 9:46 PM
#5

God kväll.

Här har det regnat lite till och från från ca lunch tiden, men inget större. Men åskaFörvånad

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
5/20/09, 9:50 PM
#6

För information

vid uppstart lät den fintGlad

efter ca 5 km bluddrade den som innan Obestämd

1 mil gick röret av och lät mer än Atlantis vid starten Skrikandes

Hemåt som ett lågflygande attackplan och fram med den gaslösa svetsen och loppade ihop systemet

så får vi se i morrn om jag måste köpa nytt system eller det klarar sig tills jag fått jobb

Annons:
medde
5/20/09, 9:53 PM
#7

#6 Men vilken underbar förklaring du gav, men denna fattade jag exakt hur det både var och gick till.

Men ärligt tycker synd om dig just nu.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/20/09, 9:57 PM
#8

# 6 *asgarvar åt din berättelse och jämförelse, men jag säger som medde : Stackars dig leo Oskyldig

Medde - Nu är det kört! Nu kan jag inte lägga in några nya kommentarer i STS-125 tråden . Det gick med två inlägg efter din tubis - men inte mer.

Upp till toppen
Annons: