Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 734 ggr
Farwuq
4/9/09, 8:57 AM

God morgon 9:e april

God morgon, det har hunnit bli skärtorsdag, vilka av er ska "ut" inatt?

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Mark
4/9/09, 11:02 AM
#1

Inte jag! Möjligen ut och kolla lite på avstånd. Kan tänka mig ett par stycken här på AiF som ska med… eller… inga namn!!

nera
4/9/09, 12:04 PM
#2

Goddagens.

Här är det grått och dimmigt och fortsätter det såhär tills inatt så vet jag inte vad man ska titta på…Eller vad menar du Mark ? Syftar du på fullmånen eller Cool

Ha en bra torsdag och akta er så ni inte "skär" er. Det är ju skärtorsdag,,he-he..Foten i munnen

Farwuq
4/9/09, 12:07 PM
#3

Skrattande

Du är tokig du.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
4/9/09, 12:25 PM
#4

Till medde:

Vill bara tala om för dig att jag har kollat några av tubisarna från ESA som du lagt in i en tråd och de var kanon! Verkligen ögongodis Skrattande Ska kolla resten av dem senare för nu ska vi snart iväg.

( Skriver här eftersom jag inte kan lägga in någon kommentar i den tråden tyvärr! Det blir så ibland och jag vet inte varför )

medde
4/9/09, 12:41 PM
#5

God  dag

Återigen som vanligt från ett ett grått Sthlm. Här dundrar det och smäller från morgon och kväll, nu har det börjas med våra balkonger, som ska rivas och göras nya. Stambyte i huset bredvid. Husbygge på gården utanför, samt ett våninggarage, och en tvättsuga på "våran" gamla lekplats precis utanför porten. Så med andra ord. Bor på en byggplats!!!! Men många karlar finns det nu i områdetTungan ute Säger en medde som inte bryr sig alla om dettaFlört

# 4 måste kolla och se vad det är som händer i vissa trådar. Kan du inte ännu komma till en svar rutan?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/9/09, 12:44 PM
#6

# 5 Kommer fortfarande inte in. Får testa senare igen.

 Nu ska vi iväg. Hörs senare idag härinne hoppas jag.

Annons:
medde
4/9/09, 10:03 PM
#7

Trevlig kväll

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/9/09, 10:23 PM
#8

# 7 Mycket trevligt med inidianmusik medde! *gillar skarpt* Skrattande

Jag lyssnar själv på sådant. T ex denna skiva:

Oliver Shanti

medde
4/9/09, 10:26 PM
#9

Jag har alla Shanti cd:n, men tycker dom inte är "riktiga"

Lyssna på denna i stället, detta är riktigt indian musik.

Ska bara över och hämta på tuben,, vänta lite

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/9/09, 10:28 PM
#10

För mig är de "riktiga" Flört   Tycker det är schysst musik. men visst finns det en mängd att välja på även här i denna shangen.

Hittade föresten en fin video till samma låt

naturbilder

medde
4/9/09, 10:30 PM
#11

Vad jag menar är att Oliver Shanti inte är en riktig "fulblod"indian. inge illa ment, kolla in denna kille och hans musik

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
4/9/09, 10:32 PM
#12

Robert Mirabal

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/9/09, 10:41 PM
#13

Ja, smaken är som baken. Flört  Men jag håller nog fast vid Shanti. Men visst var det intressant att se dessa videos. Den första videon du satt in  med Tatanka var helt OK Glad

Annons:
medde
4/9/09, 10:46 PM
#14

Mirabal är en jag gillar stenhårt.

Shanti ska jag inte klaga på jag har ju alla cd:n men mirabal står högre i mina ögen. SEn är han ju så %¤%¤&¤% snygg också

Förlåt mig nera Skäms

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/9/09, 10:58 PM
#15

Ingen fara medde. Dina killar på videon var det absolut alls inget fel på. FlörtSkrattande   Är bara roligt att få se lite olika variabler även i denna musik.

Jag gillar själva känslan i Shantis musik som han förmedlar, sen om han inte är riktigt "fullblod" eller inte, spelar egentligen ingen större roll för mig. Hade ingen aning om det.

Du får jättegärna dela med dig av flera videos. Jag är idel öra. Är bara kul Glad

medde
4/9/09, 11:14 PM
#16

Samma till dig eva

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: