Annons:
Etikettjorden
Läst 2739 ggr
Buuc
1/28/09, 6:25 PM

Jorden går under, "igen"?

Läste just i text TV att jorden ska gå under den 12/12 2012. Det tror vissa eftersom Mayafolket gick under, eller försvann bara sådär, just den dagen enligt sin "kalender", eller något sånt. Själv tror jag inte att något ska hända men intressant är det, för jag är ju intresserad av både jorden och mayaindianerna. ;) Nån som vet mer om detta?

Annons:
Jayrod
1/28/09, 10:22 PM
#1

Det jag vet om detta är att Maya-indianernas tideräkning och kalender tar slut (!) 2012, alla tideräkningar och kalendrar har ju ett startdatum men den är nog ensam om att ha ett slutdatum. Jag har även sett datumen 21 och 25 dec 2012, det varierar.

Att den tideräkningen tar slut har skapat en massa olika teorier om vad som kommer att hända. Vissa säger att det är jordens undergång, medans andra säger att vi kommer in i en ny tid, en ny dimension, en tid av upplysning.

En del säger också att vi nu inne i en "frekvenshöjning" inför 2012. Vad det egentligen innebär vet jag inte, jag har inte ägnat detta så speciellt mycket tid, men jag vet att det finns en hel del troende på det området samt att det finns en massa hemsidor på nätet om det. Det går säker att googla fram en del om man vill.

Själv är jag övertygad om att ingenting kommet att hända, en massa människor kommer dock att bli besvikna, ungefär som i höstats när det förutspåddes ett storbesök av Ashtarflottan (aliens), men ingenting hände.

StefanW
1/29/09, 1:07 AM
#2

…eller som när man satt på jobbet och övervakade datorer vid Millenniumskiftet….Undra hur mycket pengar alla konsulter lyckades att krama ur företagare med rena skrämselpropagandan om allt som kunde hända vid Y2K

Stefan - Modellbyggare

nera
1/29/09, 12:22 PM
#3

Jag tror också som Jayrod säger, att Mayakalendern tar slut då och ingen vet vad som väntar oss efter det. men nog tror jag för det att jorden kommer att finnas kvar ett tag till…Kanske blir vi lite mera "upplysta" om hur saker och ting fungerar bara? Flört

medde
1/29/09, 12:55 PM
#4

Inte kommer något att hända, det tror jag inte ett dugg på! Det är ju inte första gången det säga något ska hända, och inte är det den sista gångem heller.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
1/29/09, 2:09 PM
#5

Var inte så säkra ni!

Det är tur att just jag finns, för jag vet………

Jag har bokat plats……..

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

Ressu
1/29/09, 3:14 PM
#6

Jag måste nog säga att jag tvivlar hårt.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Annons:
leo-
1/29/09, 5:41 PM
#7

Att jorden kommer att gå under vid en specifik tidspunkt som vi har fått för oss är ganska otrolig.

Men att antingen den eller mänskligheten kommer att gå under är jag  säker på så som vi behandlar planeten och naturen . Naturen är inte särskilt förlåtande när den sätter igång.

Jag är ingen domedagsprofet jag bara tycker att nånstans måste gränsen gå för utnyttjandet av resurserna

mondeo
1/29/09, 7:09 PM
#8

#5

Det är kanske bäst jag förklarar mig.

I dec 2012 då börjar DE visa sig……….

Just det, utomjordingarna, då kommer de att bli synliga även för er andra, vi troende vi har sett dom länge.

Dom kommer att göra människorna till sina slavar det är det som menas med en ny tid, en ny dimension.

Mayafolket visste - hur tror ni Mayafolket försvann?

Som sagt jag har bokat plats på ett rymdskepp, har lyckats att spara ihop till en 2:a klass biljett så jag får se hur långt jag kommer.

Mitt rymdskepp kommer att lyfta i november 2012.

Passa på och boka det finns bara några enstaka biljetter kvar!

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
1/29/09, 8:28 PM
#9

#8 Ok om det är så. Kan du försöka boka en biljett till mig? Men vill ha samma kupé som dig. Så vi kan ha givande samtal under tiden vi åker. Var??

Härligt att se dig här återigen mondoe!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
1/30/09, 11:18 AM
#10

Hi hi, du är för härlig Mondeo, som vanligt med dina roliga inlägg! Skrattande

Nä, nåt rymdskepp tänker jag inte boka plats på eftersom jag inte gillar att flyga överhuvudtaget.

Vi får se det som så att något nytt står för dörren år 2012, något som vi kanske måste ta del av vare sig vi vill det eller inte….Våran fina moder jord pallar inte hur mycket våld som helst på henne och hon kommer att säga ifrån en dag till oss alla! Var så säkra på det. Så jag måste instämma lite i det leo säger.

Jag vill inte heller vara någon sorts "domedagsprofet" även fast jag vet att jag nu låter som en…Obestämd

mondeo
1/30/09, 11:23 AM
#11

#9

Allt är klart medde, jag har fixat en plåt till dig, du har fått plats nr 23 jag har plats nr 22. ( Vi har ju rest tillsammans förut)
Funderar ev på att kliva av när raketen kör förbi Mars. Det är väl så att man vet nu att det finns eller har funnits vatten och det betyder väl liv. Visserligen är jag med men det skulle kanske vara roligt för dig att träffa en tjusig Marsian.

Som sagt vi ses i nov 2012!

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
1/30/09, 12:26 PM
#12

#11 Tack dig av hela mitt hjärta. Vilken tur att jag fick plats 23, det glädjer mig mycket, vilka härliga samtal vi kan ha!  Jag ska nu ta och fundera vad väskan ska innehålla då jag åker,

Kan ju kanske vara trevligt att få träffa en Marsian, vem vet. Tjusig det återstår att se.

Men som du sade. vi ses i nov 2012

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
1/30/09, 8:58 PM
#13

Åh, utomjordingar! :o Dags att börja bygga högt teknologiska avancerade vapen mot dom! :)

Annons:
Farwuq
1/31/09, 6:19 PM
#14

Det finns en massa på YouTube, sök bara på 2012.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Buuc
1/31/09, 7:47 PM
#15

#14 Will do!

medde
1/31/09, 8:16 PM
#16

Det måste jag också testa på att göra en sökning på år 2012

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
2/1/09, 3:41 PM
#17

Sökte på You Tube 2012 och tittade på en film men de hade tydligen missförstått allting där visades inte en enda utomjording.

Jag bor ju numera ute på vischan och har ett stort gärde framför mitt hus. När det är stjärnklara nätter då brukar jag gå ut och då kan det hända märkliga saker, vissa landningar och möten, jag säger inte mer……..

Några Tsunamin och jordbävningar tror jag inte på.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
2/1/09, 7:51 PM
#18

#17 Jag tror att jag snart behöver bjuda in mig på en stor kopp kaffe och sedan be att få låna din gungstol. Som jag tänkar ta med mig ut på detta gärde. Sedan tillbringar min kväll i denna gungstol med min kaffekopp i handen och ser ut över detta gärde. Ok mondeo?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
2/1/09, 8:06 PM
#19

Visst är det Ok. Fast du behöver inte bjuda in dig, jag bjuder in dig.

Gungstolen och en varm filt nu på vintern. Gärna också någon form av "snuttefilt" tror jag att du kommer att behöva. Jag kan ju inte stå och hålla dig i handen hela tiden för vem vet vad som kommer att hända. De runda brända ringarna talar sitt tydliga språk.

På dagen är detta gärde en fredens plats, idag t.ex såg jag en vacker räv gå ut med gärdeskanten.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
2/1/09, 8:29 PM
#20

#19 Jag tacker ödmjukast. Detta ser jag fram imot. Ang "snuttefilt" kan jag låna med mig tösa mins lilla nalle. Den är väldigt trygg.

Jag klarar mig nog själv därute, men det hade nog varit trevligt med sällskap. Men som det heter bra kvinna reder sig själv.

Tack. Återkommer om tid och rum.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[Henke29]
2/3/09, 10:14 PM
#21

Ja tycker också att de där me att Jorden kommer att utplånas låter lite väl.
Men vi får väll se va som händer.
Men att de inte står rätt till me vår kära jord är väll ingen som kan tveka om..

Henke

EvaG
2/4/09, 4:19 AM
#22

#8 En modern Noa ark med andra ord.
Visst kommer jorden att ga under. Ja inte jorden, men livet pa jorden.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

mondeo
2/4/09, 11:53 AM
#23

#22
Du har en poäng där, bra formulerat.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
2/5/09, 8:34 PM
#24

#22 EvaG klämmer in sina kloka ord både här och där.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2/5/09, 11:23 PM
#25

Angående den lilla miljöaspekten jag på nåt sett snubblade in på i förra inlägget

Har nasa katalysator på raketerna Obestämd

Thea-Cazzy
2/6/09, 9:04 PM
#26

jag tycker att det låter lite konstigt att jorden bara skulle gå under bara sådär, men min syrra är livrädd :O

nera
2/8/09, 12:04 AM
#27

# 25 Mycket bra och tänkvärd fråga leo!Flört

Annons:
EeWeeM
12/11/09, 11:30 AM
#28

Såg att tråden är gammal men kunde inte låta bli att tillägga några ord.

Eftersom jag själv rör mig i de sk "andliga eller oculta kretsarna pga mitt arbete/forkning/studier i framförallt antropologisk mytologi så stöter jag på denna vad jag kallar 2012 hysterin=)

Finns även flera andra sajer här på I focus som tar upp detta,men det har ni kanske redan sett och läst.

Det är liksom uppdelat i läger för vad man anser ska ske:

De som tror att människans medvetande ska genomgå en frekvenshöjning och bli mer andliga i sina väsen dvs ingen undergång utan människan "förändras",en slags genetisk kodförändring.

De som anser att jorden kommer utplånas medan människan förflyttas till en annan jord i en parallell dimension och blir andliga väsen.

Det finns de som tror att mayafolket gudar (ödlelikandeväsen) dvs utomjordiska väsen/reptiler lämnade jorden och de skapade en  kalender(mayakalendern) och har i syfte att återkomma efter att averism genomförts dvs människan har blivit tillräckligt utblandad i sin dna med utomväsen för att kunna tjäna deras syften och år 2012 kommer de tillbaka för att slutföra sitt arbete.

Det finns de som tror att Anukki (även de utomjordiska väsen som omnäms i Gilgamesheposet som skapargudar) ska återkomma för att …tja…där råder viss oense då en del anser att de är goda och ska hjälpa människan att ta hand om jorden medan andra grupper anser de vara reptila väsen som tillhör satan och har i syfte att förslava mänskligheten.

Och de finns de som hävdar att solen kommer få mer aktivitet som sätter igång en process som gör att jordens livsmöjligheter förändras för människan.

De finns de som tror att en komet/Planet/Nauribi(kommer ej ihåg stavningen) kommer förbi igen efter att ha svängt iväg med reptilerna(annukis) där för många tusen år sedan.

De finns de som tror att alla planeter står på rad och kommer påverka jordens alla planeter så polerna kommer ändra plats och därmed orsaka total katastrof.(Som nya domedagsfilmen 2012 bygger på bla).

Och de finns de som tror på alla dessa teorier i en enda röra…och det finns säkert fler.

Själv kommer jag luta mig bakåt med en stor kopp kaffe och skiter i vilket.

Flört

Farwuq
12/11/09, 12:57 PM
#29

Jo, det finns också de som tror att det inte händer något speciellt.

Flört

Troligen får de rätt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
12/11/09, 1:00 PM
#30

Jag ställer mig in i det ledet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LosGinos
12/11/09, 1:48 PM
#31

Jag tror inte på sådant här nonsens..Jorden skall ju ha gått under flera gånger alltså..Hur många gånger har den gjort det då? Inte en ända…Men som sagt, det återstår och se.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

mondeo
12/11/09, 2:04 PM
#32

Det var roligt att den här gamla tråden dök upp igen.

Ni skeptiker får tro vad ni vill men vi troende som har sett och hört vi vet…………………………..
Jag har inte varit inne på denna sida på mycket länge, var tror ni att jag har varit…………………………
Det gäller fortfarande Medde vi ses i nov 2012.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

LosGinos
12/11/09, 2:10 PM
#33

Ehm…Va ?

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

sissie
12/11/09, 4:11 PM
#34

Tad det bara lugnt Ginie. Jag tror inte jorden går under 2012. Sen kan det ju ske förändringar i välden som kanske för en del är jordens undergång. Meteorer utrotade nästa dinosaurierna totalt. Tjernobyl ödelade en hel stad med omnejd, så visst händer det stora saker ibland. Istider, Jordens axel som lutar en viss vinkel nu kanske lutar lite mer eller mindre om 10 000 år.

Men även om männsiakn skulle utplånas som dinosaurierna så kommer jordklotet Tellus att finns kvar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
medde
12/11/09, 8:58 PM
#35

Vi komme ratt finnas kvar på jorden i många år till. Det är jag säker på men siar man långt in i framtiden . Kan jag inte svara på det

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LosGinos
12/12/09, 1:13 PM
#36

Jag tror inte själva planeten kommer gå under..men människan kommer att dö ut av en sjukdom som inte går att bota.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

medde
12/12/09, 7:56 PM
#37

#36 Tror inte det heller faktiskt. Men om vi tänker på jorden så är det våran sol som förgör oss en dag.

Men det är ju om hur länge som helst, så glöm det

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
12/12/09, 8:57 PM
#38

Det finns nog lika många teorier om detta fenomen, som det finns människor här på denna jord. Den som lever får se. Skrattande

 # 32 Hej mondeo! Kul att se dig igen. Glad

LosGinos
12/12/09, 9:31 PM
#39

Riktigt sant där nera.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

medde
12/13/09, 12:24 PM
#40

#32 Men jisses vilken underbar överaskning! Att äntligen få se dig härinne Mondeo! Om du visst vad du varit saknat!!!!

Härligt att höra våra "date" står kvar. Varit lite orolig att du glömt den

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LosGinos
12/13/09, 2:47 PM
#41

Så det är en dejt på g ;)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Annons:
sissie
12/13/09, 2:51 PM
#42

Ser ut som det!Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

LosGinos
12/13/09, 2:55 PM
#43

Mysigt =)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

sissie
12/13/09, 2:59 PM
#44

Vi får se vad som händer.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

mondeo
12/13/09, 3:30 PM
#45

Nej, då medde här glöms inga dejter. Du kan börja förbereda dig nu, vi ska ju snart ses, om två år bara 2012.

Ser längre tillbaka i tråden att vi hade faktiskt en dejt på gång redan förra vintern och nu är det vinter igen, vi är inte snabba när det gäller dejtbokningar.
Problemet är ju mina resor……………. har sett en serie på TV som heter stargate där man går igenom en ring om kommer till olika världar, jag känner precis igen mig - märkligt.
Får se om jag hinner berätta något från någon resa innan jag försvinner igen.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

LosGinos
12/13/09, 3:45 PM
#46

Haha, stargate älskar jag..Finns ingen bättre serie! Möjligtvis kan Scrubs  & Buffy The Vampire Slayer mäta sig..Men de e knappt alltså.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Farwuq
12/13/09, 6:00 PM
#47

#45

Mondeo, glöm inte att ta med intressanta souvenirer, från dina resor.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
12/13/09, 7:30 PM
#48

#45 Vi måste ju få till våran date, då vi bestämt annars kan jag bli besviken. Då jag verkligen väntat…..

Ser fram imot att höra om dina resor. Väldigt mycket

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
mondeo
12/16/09, 11:38 AM
#49

Det blev som jag befarade, jag är inte kvar.

Lämnar denna rapport via mitt supernanonasabredband.

Jag passerar just nu den röda fläcken och här blåser som tusan och den andra röda fläcken syns i fjärran.
Vi stannade precis på Europa och tog upp ett par trebeningar och några fyrnäsingar.

Om inget oförutsett inträffar så tänkte vi, åttafotingen och jag gör ett depåstopp på Ganymedes. Vi måste bunkra rejält för vårt mål är Pluto.

Fast innan vi drar iväg så ska vi naturligtvis lyssna på Jupiters kortvågsradio, Nej, det är inte möjligt? Jag hör "Gulligullan koko som en gök" med Jokkmokks Jocke. Han ska då höras överallt.

Nu lämnar vi Jupiter med tredubbla ljushastigheten och så får vi se om det blir någon ringdans när vi susar förbi Saturnus.

Uranus är en kall jäkel så den passerar vi snabbt och så når vi äntligen Pluto.

Jodå, Plutoianerna  har ställt upp sin mottagningskommitté. Jag kan inte beskriva dom för er, ni skulle ändå inte tro mig, men dom är vänligt sinnade (tror jag).

Jag trodde fel……….Hjälp! Vi blir bakbundna och nu förs vi iväg - nu bryts kontakten……………………….Urk.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
12/16/09, 11:46 AM
#50

Oj! Hur ska vi nu hitta på mondeo? Kan han ha blivit förflyttat till okänd plats?

Det är nog hög tid att damma av någon farkost och ge sig ut på sökuppdrag. För inte klarar sig sajten här utan mondoe. Vi har även en date inbokad år 2012.

Vilka hänger med på räddnings uppdraget.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
12/16/09, 7:28 PM
#51

Vi kan väl skicka Ginie i sitt nya skepp?Skrattande

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
12/16/09, 7:42 PM
#52

Det var en utmärkt idée, men jag ska med!! Måste rädda min blivande date. mondeo kan inte vara där ute ensam…..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
12/16/09, 7:57 PM
#53

Ojdå. Det där låter som allvarligt! Då är det nog bäst att Ginie lastar skeppet med massor av god mat.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
12/16/09, 8:19 PM
#54

Mycket allvarligt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LosGinos
12/16/09, 8:41 PM
#55

Chips är god mat, och nudlar..Det kan jag leva på och rädda honom ;)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Annons:
sissie
12/16/09, 9:13 PM
#56

Det vore ju bra. Tror nog att medde vill ha honom här innan nyår. Kan du fixa det?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
12/16/09, 9:17 PM
#57

Kan du det? Rädda mondeo

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LosGinos
12/16/09, 9:17 PM
#58

Klart att jag kan med mina superkrafter och ett häftigt skepp (Y)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Farwuq
12/16/09, 9:32 PM
#59

Superkrafter?

Själv har jag bara subkrafter!

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

LosGinos
12/16/09, 9:45 PM
#60

Jag har alla möjliga krafter :)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

sissie
12/16/09, 9:54 PM
#61

Vad är subkrafter?Obestämd

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

LosGinos
12/16/09, 9:56 PM
#62

#61
Han ville vara lika cool som mig så han hittade på något :)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Annons:
sissie
12/16/09, 9:58 PM
#63

OK. Men det lät rätt bra med sub krafter.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

mondeo
12/16/09, 11:58 PM
#64

m  e  e  d  e………………………………Urk.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
12/17/09, 10:56 AM
#65

mondeo………! Håll ut min vän. Vi drag nu ihop ett räddningsuppdrag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
12/17/09, 10:56 AM
#66

mondeo………! Håll ut min vän. Vi drag nu ihop ett räddningsuppdrag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
12/17/09, 12:15 PM
#67

Visste inte att det ekade i rymden!Skrikandes

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

nera
12/17/09, 1:35 PM
#68

Hoppas Ginie kan rädda mondeo nu i sitt nya fina skepp Foten i munnenFlört

*Håller tummarna*

LosGinos
12/17/09, 1:36 PM
#69

#67. Haha, nej det var något nytt..Men tyvärr gör snön att vi måste väna med uppskjutningen

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Annons:
medde
12/17/09, 8:59 PM
#70

#67 Har du kollat in ditt svar till MoaW på sheltie. Snacka om

eka!!Flört

#69 Nej inte vänta. mondeo vill ha hjälp!! Och jag vill rädda "min" mondeo. Nu brinner det är knutarna

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
12/17/09, 9:01 PM
#71

Ja för sjutton! Mondeo och medde har ju dejt snart, så nu får du sätta fart Ginie FlörtSkrattande

medde
12/17/09, 9:03 PM
#72

Exakt den ska vara 2012. Inte missa den alls. Måste ju fxa fjädrarna mina och det tar ju ett tag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
12/17/09, 9:04 PM
#73

*ASG* Skrattande

medde
12/17/09, 9:10 PM
#74

Skäms Man vill ju vara Kyss, så mondeoTungan ute

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

LosGinos
12/17/09, 9:12 PM
#75

Haha! 
Men låt mig få min färja på posten innan jag kan börja packa den Förvånad SkrikandesSkrattande

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Upp till toppen
Annons: