Annons:
Etiketterrymdenuniversum
Läst 660 ggr
Bengt-Olov
2008-10-31 18:38

Thunderbolts of the gods

Är det dags att ifrågasätta gravitationen också!?

Ja, och är det någonting annat än gravitation, som universum s.a.s. är uppbyggt av och håller himlakroppar i sina banor. Spelar gravitation endast en högst undanskymd tillvaro i detta sammanhang. Spelar måhända en elektrifierad plastma som fyller upp allt "tomrum" mellan planeter, mellan solsystem och mellan galaxer, en desto större roll. Ja, och är teorin om the Big bang bara en myt det också (många är myterna som uppdagas i detta tidevarv…), medan många av våra så KALLADE myter från forntiden, har desto mera med verkigheten att göra!?

Ta del av följande 64 min. långa fantastiskt intressanta filmdokumentär, och säg vad ni tror:

http://annergrund.com/universum.html

(Det finns en hel del andra intressanta filmdokumentärer på denna sajt. Kolla gäran in dem. Dock kanske vi kan göra egna trådar för dessa. Ja, för allt det här är verkligen intressant!

Annons:
medde
2008-10-31 21:27
#1

Tack för din länk du lade in, ska ta och titta på den i morgon fm hoppas jag. Tiden är lite knapp just nu då min dotter är sjuk, Men självklart en god kopp kaffe ska detta bli trevligt att få den.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2008-11-02 21:19
#2

Har problem med länken. Kommer inte in.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Bengt-Olov
2008-11-11 15:40
#3

Tror länken fungerar bättre NU… :-)

Det är BARA att klicka dig in. Å BÖRJA med att rulla igång denna dokumentär…

Upp till toppen
Annons: