Annons:
Etikettövrigt
Läst 729 ggr
Leffe
5/21/08, 11:48 AM

Uppdatera webbläsare

Det verkar som om en del av de problem folk upplever på iFokus och andra sajter beror på att man har äldre webbläsare. Uppdatera till IE7 eller andra moderna webbläsare härhttp://www.savethedevelopers.com/ src="http://cornishrex.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Några av skälen till uppgradering är:

* Förbättrad säkerhet
* Generellt bättre tolkning av HTML-kod och standarder = mindre problem att se sidor så som de är tänkta.
* Möjlighet att ha flera sidor öppna samtidigt i flikar

Det här är inte något som har specifikt med iFokus att göra, men den nya versionen av iFokus som kommer blir bättre i modernare webbläsare.

Annons:
medde
5/21/08, 1:00 PM
#1

Det kan ju vara en idée, men jag har så svårt för förändringar. Gillar mina rötter jag slår ut:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ayena
5/21/08, 7:00 PM
#2

Denna har jag installerat för inte så länge sedan och jag är helnöjd! Kan rekommenderas!

medde
5/21/08, 8:14 PM
#3

Bra att höra, en annan som jag sa,slår rot och gillar inte förändringar alls. Så detta var bra att få reda på.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
5/22/08, 1:08 PM
#4

Någon som har gjort detta? Vad tyckte ni i så fall?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
5/22/08, 1:17 PM
#5

Jag hade redan den senaste webbläsaren så jag behövde inte. Då och då skickar de ut att det är dags att uppdatera. Klickar ja och plötsligt har jag nya saker. Men det är mer eller mindre som tidigare, fast bättre. Så du känner dig hemma ändå, bara att det är lite nya möbler eller gardiner. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
5/22/08, 1:18 PM
#6

Törs jag göra detta, blir det mycket ändringar om jag gör det? Vill inte ha så mycket ändringar alls.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
vanessa
5/22/08, 1:21 PM
#7

Om du har problem ibland när du surfar, gör det. Var modig. Fast när jag tänker efter, du har kanske en äldre, äldre webbläsare och då blir det större skillnad. Men du vänjer dig snabbt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
5/22/08, 1:23 PM
#8

Ska fundera och se om jag tar mig till mod att göra det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
5/22/08, 10:36 PM
#9

När man som vi lever i Cyberspace så bör man nog hela tiden försöka att vara uppdaterad och ha det senaste.

För det mesta är det som Vanessa skriver, det kommer en fråga och känner man igen programmet så är det bra att svara ja. 

Jag antar att din dator ligger på automatik när det gäller de vanligaste uppdateringarna.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
5/22/08, 10:39 PM
#10

#9 Vems data?

Är det min så ligger den så ja. Hm,,, tror jag Generad

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
5/22/08, 10:43 PM
#11

Jag förstår inte?

Det handlar om din dator.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
5/23/08, 10:36 AM
#12

#11 Ok min data, jag var inte säker på om du talade om min eller Vanessa:s. Jo det är väl så att det står på automatik, Men måste nog göra det som vi pratar om här, så det ska funka bättre.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: