Annons:
Etiketterrymdfartrymdfarare
Läst 763 ggr
medde
5/2/08, 9:39 PM

Vill du till månen?

Den 19 maj öppnar ansökningarna, det är ju en liten chans men teoretiskt möjlgt. Klicka in på dessa länkar och läs. Lite kul är det ju alla fall att läsa. Det finns ju dörrar dock om svåra att ta sig igenom, men dom finns där. Lycka till!

Länk 1  Länk 2

rocketl

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
vanessa
5/2/08, 11:13 PM
#1

Fniss. man får väl försöka. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Buuc
5/3/08, 12:12 AM
#2

Hm… Vart är Mark? Skrattande

nera
5/3/08, 1:06 AM
#3

Åh vad intressant! Ska kolla det här imorgon, nu är jag trött och ska sova

medde
5/3/08, 10:33 AM
#4

#2 Mark är ute i sin sommarsuga och har det skönt! Men är väldigt saknad härinne av oss alla!

Visst är detta intresannt, men tyvärr så är detta bara drömmar man kan ha, men väldigt kul att läsa. Samt som jag sade innan. Det visaar att det finns en möjlighet i alla fall. dvs för vissa.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
5/3/08, 10:57 AM
#5

Måste klämma in att när man läser alla krav som ställes på dessa otroliga människor, så måste man buga och bocka med respekt för dessa!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
5/3/08, 2:30 PM
#6

Attans, det är kört redan. Såg kraven. Är bland annat några år för gammal. Suck. Jag som är så bra och de kommer att sakna mig det är jag säker på :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
medde
5/3/08, 9:20 PM
#7

Men jag trodde du var en ungdom Vanessa! Är du inte det?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/4/08, 12:13 AM
#8

Oj Oj Oj..jag fick oxå ta av mig mössan och backa i entrén redan för alla kraven i början…Oskyldig  Lämnar över med varm hand resten  till dessa fantastiska starka människor som klarar av dessa tester även i framtiden för att få komma till månen. Cool

( En annan är ju bara utbildad hemmafru.. Räcka ut tungan Gick ju bara " Kastrull och Patrull" -  linjen på gymnasiet..suck..men man har desto fler arbetstimmar istället för skoltimmar i bagaget ..)

vanessa
5/4/08, 2:48 PM
#9

Tack, Nera för skrattet du gav mig. Kastrull och patrull-linjen.

Ja, jag är en ungdom, men inte i deras ögon :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

nera
5/4/08, 6:48 PM
#10

Skrattande

medde
5/4/08, 8:43 PM
#11

Jag får nog också ställa in mig i kön som fick sig ett gott
skratt.-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/4/08, 9:39 PM
#12

 Mom And Kids Jamen va kul att man kan roa folk Skrattande Man kanske skulle ansöka som kock och städtjänst på rymdförjan..he- he

medde
5/4/08, 10:37 PM
#13

Ja det kan ju vara något, vem vet du kanske är som klippt och skuren för det! Lycka till!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
5/5/08, 12:03 AM
#14

Glad

Wassago
5/5/08, 3:19 PM
#15

Nä… månen e inte mitt resmål… instängd i en liten kapsel å ingen luft på utsidan!!! HUAAA!!! :)

Finns ju så oerhört många ställen på denna planeten som jag hellre skulle besöka!! Däremot skulle jag vilja se jorden från rymden… den e så vacker!!

medde
5/5/08, 8:28 PM
#16

#15 Dessa resmål är i min smak Wassago! Men jag tror jag skulle vilja vara in contol room i stället. Med min tös.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
5/6/08, 2:04 AM
#17

Det är just det jag vill se. Jorden däruppifrån. Se den vackraste diamant som finns på ett avstånd. Det vore drömmen. Sedan kan jag återvända till jordens yta igen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
5/6/08, 11:05 AM
#18

#17 Häng med nera då hon söker som städare på  färjan.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/6/08, 11:31 AM
#19

Ja, bra idé medde . Vanessa häng med på en liten städ och matlagnings tur upp i rymden , så kan du hjälpa mig med disken,,hi-hi… Flört Så kan vi passa på att njuta av att få se Jorden utifrån på samma gång Skrattande Så hälsar vi i radion ner till medde som står i controlroom och ser vad vi sysslar med. Det vore väl nåt dé..Räcka ut tungan

medde
5/6/08, 1:22 PM
#20

Måste erkänna att jag sitter här och skrattar gått åt detta! Tycker det vore helt super eller hur?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Wassago
5/6/08, 2:15 PM
#21

Tror jag gör sällskap med dej medde å dottern din!! :)

medde
5/6/08, 2:32 PM
#22

Ok! Om du tar med dig Lady!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Wassago
5/6/08, 9:02 PM
#23

Så du menar att jag bara e välkommen om jag tar med Lady?!?!?!Förvånad DEt e alltså hon som e det viktiga va?? Hurmf!! Jaja… får väl göra det då……

;)

medde
5/6/08, 9:34 PM
#24

#23 Klart hon är, har du inte fattat det Flört.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Wassago
5/6/08, 10:58 PM
#25

HURMF!!!!!!!

vanessa
5/7/08, 1:37 AM
#26

Är ju pedant lagd så organiseringsdelen kan jag ta på mig, förutom disken. Hmm, tror inte att det blir mycket diskande och matlagning i tyngdlöshet.

Så vad tror ni? Behövs jag? Jag menar, jag fixade ju astronauttestet bra. Så jag borde ju få en chans… /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wassago
5/7/08, 10:27 AM
#27

Underbara Vanessa!! "behövs jag?" ABSOLUT!!!

Annons:
medde
5/7/08, 10:32 AM
#28

#25 :-)
#26 Du behövs alltid min vän!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Wassago
5/7/08, 11:00 AM
#29

#28 ;)

Ceciliaolucifer
5/9/08, 1:07 PM
#30

Jag föll också väldigt tidigt ;) Men jag ska iallfall läsa medicin till hösten, en bit på vägen iallfal! Oskyldig

medde
5/9/08, 1:51 PM
#31

#30 Då har du ju en chans senare då. Tänk om det skulle gå vägen en dag:-) Men kul att läsa om dessa enorma människor som blir astrounater. Bugar innför dom absolut!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
6/26/08, 2:07 PM
#32

Nu har ansökningarna rasat in. 172 svenskar sökte, varav 25 var tjejer. Över hela Europa var det 8.413 som sökte jobbet. Nu får vi hålla tummarna för svenskarna, eller hur :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
6/26/08, 2:10 PM
#33

Detta tycker jag är verkligen kul att det både var många svenskar och tjejer som ansökte. God tur till er alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
7/6/08, 11:06 PM
#34

Undrar hur det gick för dessa 172 svenksar som sökte? Vet någon hur eller var man kan kolla detta?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
10/26/08, 2:04 PM
#35

Vet någon hur det gått med desa ansökningar?

medde
10/26/08, 7:46 PM
#36

Har får mig att jag skrivit om detta någonstans här ine om hur det gick, men jisses var Obestämd Minns inte ens det

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
10/26/08, 9:29 PM
#37

# 36 Nej det har jag missat isåfall, eller glömt jag med..Obestämd Fast jag vet också att du är flitig och skriver om det mesta.

medde
10/27/08, 9:18 AM
#38

Håller på att söka efter denna info, återkommer under dagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: