Annons:
Etikettövrigt
Läst 1010 ggr
[jenkass]
2008-04-21 13:43

OT. Bodyart ifokus

Går du i tankarna att skaffa en tatuering? Vill du ha ett minne som varar för evigt? Kom in till oss och låt dig inspireras! _Vi diskuterar även allt som har med piercingar, suspension, dermal anchors m.m.!
_bodyart.ifokus.se - ett sätt att utsmycka din kropp

                                        jennie - Medarbetare bodyart.ifokus

Annons:
vanessa
2008-04-21 15:04
#1

Nu har jag varit inne hos er. Har funderat ett tag på en ny tatuering, men du vet, pengar och sådant… Nu väntar jag bara på att mitt motiv ska göras av en vän, så får vi se hur den blir. Annars för tatueraren göra den. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
2008-04-21 18:53
#2

Jag var på väg att göra en tatuering, men då han sa att nu blir det en fin delfin, tänk bara på att när du blir gamal blir det en strandad val! Då gick jag hem:-)

Undrar om detta stämmer? Om det blir verkligen en val, i så fall synd då jag funderat på att göra något snyggt på min dotter. Så hon kan vara med mig jämt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2008-04-21 20:39
#3

Hela jag ser ut som ett surrealistiskt konstverk av en magsjuk Salvador Dali med begynnande starr så jag behöver inte några tatueringar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2008-04-21 21:18
#4

Tilllåt mig små leSkrattande Jag gillar faktiskt Salvador Dali. Väldigt speciell man det. Men kul svar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
2008-04-21 21:35
#5

#2 Allt hänger på var man sätter tatueringen. Så som ryggen blir formen den samma. För oftast går man inte upp i vikt där. Inte heller så töjs der vid graviditet som om man sätter tatueringen vid magen.

Idag träffade jag en tjej som jag jobbar med som tecknar tatueringar, så hon fick i uppdrag att göra två stycken till mig. Får se hur de blir, och så fick jag råd från de andra på jobbet om vilken tatueringsstudio jag ska använda. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
2008-04-21 21:41
#6

Då får jag sätta dottra på ryggen då? Men det vill jag ju inte.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: