Annons:
Etiketterböckerfilm
Läst 1821 ggr
Ayena_old
3/14/08, 11:25 AM

TV-Program ikväll!

På kunskapskanalen klockan 22.00 ikväll fredag visas ett program om en fransman som brukar fotografera solförmörkelser. Mycket intressant och många fina bilder!

Annons:
medde
3/14/08, 11:55 AM
#1

#0 Tack för denna info.Då är jag uppbokad kl 22,00 och tittar på Tv då.  Måste säga att denna kanal verkligen har bra program.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ayena_old
3/14/08, 11:57 AM
#2

Absolut! Jag brukar alltid kolla vad som finns. Sen brukar programmen komma i repris också. Detta program sändes tidigare i veckan.

medde
3/14/08, 12:00 PM
#3

#2 Tur att du kollade då, för jag har missat detta totalt, och vill inte alls missa detta program.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
3/14/08, 7:20 PM
#4

Åh, vad kul! Hoppas jag kommer ihåg att sätta på TV:n då. Kanske jag kan få mamma och pappa att kolla på lite, så kanske deras intresse blir lite större. :P

medde
3/14/08, 8:13 PM
#5

#4 Knäpp på Tv och servera lite gott kaffe, så sitter dom kanske kvar.:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
3/15/08, 10:08 PM
#6

Det blev inget tittande av päronen, men jag satt i mitt rum och kollade. Åh, den där solförmörkelsen var ju fantastisk.. Jag häpnade, även om det bara var på TV och jag har sett det i filmer, men filmerna är verkligen inte samma sak. :P Åh.. När är nästa solförmörkelse nånstans? :P

Annons:
Ayena_old
3/15/08, 10:59 PM
#7

Visst var det fantastiskt när man såg hur det plötsligt blev mörkt och skuggorna nästan försvann. Det som var väldigt fashionerande var att längst ut i bildperiferin var det ljust.

Detta skulle vara enormt att uppleva i verkligheten.

medde
3/16/08, 10:18 AM
#8

Det var verkligen ett bra program, med otroligt fina bilder. Ska kolla lite om infomatoin om nästa solförmörkels, har inte detta i huvudet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
3/16/08, 1:34 PM
#9

# Här har du en bra länk att gå in på, där finner du all fakta om solförmörkelser och även andra händelser, när det kommer att ske. Astroalma

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
3/16/08, 1:35 PM
#10

Fortsätt gärna att tipsa om bra Tv program vart efter dom kommer så vi inte missar något bra! Tack för hjälpen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
4/6/08, 8:44 PM
#11

Satt igår och tittade på Space Cowboys! Den går nu på Tv 4 film, så håll ögonen öppna. Den är riktigt bra att vila ögonen på ett par timmar. Clint Eastwoow, Tommy lee Jones är med bla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
5/3/08, 9:27 PM
#12

Vanessa ringde till mig nu!

Kolla på Tv nu på kanal Nat Geographic det är program om Apollo 13 med mera just nu!!!! Så kolla och vi ses senare under kvällen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ayena_old
5/3/08, 9:52 PM
#13

Har inte Nat GeographicGråterGråter buhuuuu!

Annons:
Ayena_old
5/3/08, 9:52 PM
#14

Nu glömmer ni väl inte att titta på fortsättningen på resan till Mars i morgon!

Hoppas jag själv inte glömmer det heller, he he!

medde
5/3/08, 10:11 PM
#15

Åååå Det är i morgon med, tack för att du sade till om det. Nu måste jag komma ihåg att fixa till så jah kan spela in det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/3/08, 11:34 PM
#16

Narional Geographic har inte jag heller..buuhuu..Fundersam

medde
5/4/08, 11:13 AM
#17

Den har jag tack o lov! Nu var jag nog lite elak nera.Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/4/08, 11:44 AM
#18

Flört Lyckos Dig!!

medde
5/4/08, 12:40 PM
#19

MycketRäcka ut tungan

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
5/4/08, 2:56 PM
#20

Den var så bra, men hade inte all koncentration på programmet för jag skulle ha gäst och lagade mat samtidigt som jag tittade på det. Tur att vi har öppet kök/vardagsrum och en TV som man kan vinkla :-).

Ljudupptagning, filmbilder från mission controll, lite äkta från apollo 13, med mera. Samt interjuver med två av de som var däruppe och med chefen i mission controll. Det var så bra.

Ni som inte har National Geographic får skaffa det :-). Dels finns det otroligt intressanta program överlag, men det är även otroligt mycket om rymden. Misstänker att mycket är på dagarna, som sedan går i repris på nätterna. Det har varit om Roswell, det har varit ett program där de går igenom alla planeter för att se förutsättningar för liv, både tidigare och i framtiden. /Vanessa - NG älskare

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
medde
5/4/08, 10:41 PM
#21

Visst är det en bra kanal. Känns lite som vi retar nera nu.  Men den är väldigt bra, men det finns dock även andra bra kanaler. Kunskapskanalen har sänd mycket bra fakta program bland annat.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/5/08, 12:06 AM
#22

Jag brukar titta på National Geographic när jag är hos en kompis som har den kanalen , men då har det tyvärr inte varit nåt om rymden. Synd att hon inte har nån fungerande video, annars får jag kolla tv-tablån och gå dit och boka in mig på en rymd-program sittning kanske..Flört

vanessa
5/5/08, 1:58 AM
#23

Det låter som en bra idé Nera. På med ett par moonboots och knata över :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

nera
5/5/08, 10:40 AM
#24

Glad

medde
5/5/08, 10:41 AM
#25

#22 Det låter bra, Men Vanessa finns finns moonboots att få tag i numera?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
5/5/08, 10:45 AM
#26

Moonboots ja..hmmm.. * ler drömmande*….Jag hade ett par röda på 70-talet minns jag..Kyss 

( ooppsss..nu kom vi ifrån start-ämnet igen..Men i o för sig så hör ju moonboots till ämnet väl..Generad )

medde
5/5/08, 11:29 AM
#27

Jag erkänner hade ett par också, vita var dom med blå rand på.Oj! Att jag minns dessa nu.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: