Annons:
Etiketterrymdfartrymdfarare
Läst 605 ggr
medde
2/19/08, 9:46 AM

Nicolinas bilder från John F. Kennedy Space Center

Jag tar mig friheten och flyttar in Nicolinas bilder in hit till en egen tråd. Dom är så fina och verkligen intresannta att få se, vore synd om vi missade dom. Kopierar över dom bara. Bilderna finns kvar i orginal inägget i tråden så om ni vill se dom i större format så gå in på den. "John F. Kennedy Space Center"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
medde
2/19/08, 9:48 AM
#1

Inlägget skrivet av Nicolina.//medde

 Haha! Ja det var en upplevelse… kan ju säga att det var bra häftigt, och stooort! Man åkte buss för att komma till olika stationer.

Slänger in lite bilder från äventyret! Först ut är en helt enorm "rymdraket" som stog uppställd nära ingången.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2/19/08, 9:49 AM
#2

Inlägget skrivet av Nicolina//medde.

Sen en uppskjutningsramp (heter det så?). Vi står på en plattform.. ja säg hur långt bort, ett par kilometer iaf? Har iaf högsta zoom på min simpla digitalkamera…

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2/19/08, 9:53 AM
#3

Inlägget skrivet av Nicolina.//medde

Nu har vi åkt vidare med bussen och hamnat inne i en enorm byggnad där det står en Apollo! Det var otroligt häftigt - bästa stunden på hela dagen! Helt underbart, finns inte ord att beskriva hur gigantisk stor denna farkost är!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2/19/08, 9:55 AM
#4

Inlägget skrivet av Nicolina.//medde

Här är ett tappert försök att visa på hur stor farkosten är, detta är EN av alla de "motorena". Som ni förhoppningsvis kan gissa er till är det väldigt stort!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2/19/08, 9:58 AM
#5

Inlägget skrivet av Nicolina//medde

Mamma, pappa och jag tar på månstenen som fanns där = )

Som ni säkert har märkt är jag verkligen urkass på vad allt heter, men förhoppmingsvis har ni hängt med ändå!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2/19/08, 8:41 PM
#6

Tack! För att du låter oss ta del av dina fina bilder. Nu är man riktigt sugen på att åka. Min tös och jag har blivit erbjudna att resa dit i sommar. Nu är man ju riktigt sugen då man ser dina bilder.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
vanessa
2/20/08, 12:14 AM
#7

Oj, vilka härliga bilder du har. Vilket äventyr du måste ha haft. Är minst sagt avundsjuk. Hoppas själv på att få fara dit någon dag. Mamma sa häromdagen att det var synd att vi inte bott kvar i USA, då kunde jag ha sökt jobb där. Hon var lite ledsen för det, men jag sa till henne att det inte hade spelat någon roll om jag bott där, min matematiska, fysiska och kemiska sida skulle ändå ha varit lika borta. Men åker gärna dit på ett besök eller fler :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

nera
10/26/08, 2:22 PM
#8

Här var mera härliga bilder och berättelser att få ta del av. Jättekul. Skrattande Puttar upp även denna tråd.

medde
10/26/08, 7:40 PM
#9

Visst är det kul att få se "vanliga" bilder, blir så mycket mer personligt.. Vart så glad då  Nicolina visade oss här inne sina bilder.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
10/26/08, 7:40 PM
#10

Visst är det kul att få se "vanliga" bilder, blir så mycket mer personligt.. Vart så glad då  Nicolina visade oss här inne sina bilder.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: