Annons:
Etiketterböckerfilm
Läst 550 ggr
medde
1/27/08, 8:09 PM

Svt 2 mån kl 20.00

I morgon, måndag kl 20,00 på Tv 2 Vetenskapens värld.

Krock med asteroid skapade ädelstenar. I Tutankhamuns gravkammare har forskare funnit unika glas stenar.Mycket talar för att det kommer från asteroid som kolliderade mot jorden. Hur som helst detta verkar mycket intresannt att titta på så jag tänkte tipsa er att titta gärna på detta program i morg, så kanske vi hörs här efter i tråden och ser vad vi tyckte.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
vanessa
1/28/08, 10:12 PM
#1

Jag såg programmet, och blev riktigt fascinerad när de gick in på Naturhistoriska museet. Jag har banne mig växt upp där och missat det. Otroligt. Men då var jag inne i min djurperiod och inte lämnat den ännu.Tyckte till och med om att se de dammiga djuren som stoppningen stack ut på. Så nu blir det en tripp dit igen. Tur att jag bara bor 30 minuter därifrån.

Mellan oss som läser detta. Medde missade programmet. Fick inte säga det till er, men kan inte låta bli :-) för jag är en elak människa. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mark
1/28/08, 10:27 PM
#2

Medde! Repris 2/2!!!

vanessa
1/28/08, 10:37 PM
#3

Nu blir hon glad, underbart! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Farwuq
1/29/08, 9:08 AM
#4

Jo det var mycket intressant. Hoppas bara att det inte blir fler sådana där smällar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
1/29/08, 9:23 AM
#5

#1 25

#2 Tack Mark.Skönt då vet jag när jag kan titta på reprisen på tv. Jag satt upptagen och hjälpte en tjej att lägga in en artikel på iFokus, så jag tycker jag är ursäktad, allt för iFokus :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
1/29/08, 9:25 AM
#6

#4 Synd att jag inte kan komentera ditt inlägg ,men det ska bli spännande att se reprisen den 2/2

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: