Annons:
Etikettövrigt
Läst 1052 ggr
medde
2007-12-10 20:36

Bra bok.

**Dag 1
**Jag når äntligen rymden, får sväva i tyngdlöshet och ser min första ljusblixt.

_Sjutton minuter kvar, det verkar som alla vädersituationer är bra. Stämningen börjar bli ganska  hög här inne……
_

Detta är början på en mycket spännande bok, som jag kan rekomendera varmt. Boken är 13 DYGN I RYMDEN, efter 14 år på jorden. Christer Fuglesang.

Min bok är väldigt speciell som jag har. Den är en gåva (julklapp) från en väldigt speciell vän, och den blir ju inte "lite" bättre när den har detta innanför första bladet.

Är så stolt över min bok singerad Christer Fuglesang.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Jojsan
2007-12-10 20:57
#1

Vad kul! :) låter intressant, man kanske ska ta och läsa den..

medde
2007-12-10 21:08
#2

Rekomenderas varmt. den som läser den blir inte besviken.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
2007-12-11 17:45
#3

Har också den signerad, då jag mötte Fuglesang på signering. Och köpte två böcker. En till Medde och en till mig.

Den är otroligt bra, läser den med andakt. Man behöver inte vara intresserad av rymden för att falla för boken. Köp den, och den är den perfekta julklappen dessutom till de som inte vet vad de ska ge till de som har allt :-).

Här kan du köpa och läsa mer om böckerna. För han har gjort två, varav jag har två. Den ena har fotografier som är fullkomligt underbara. Den jag köpte hade tillhörande DVD.

Tretton dygn i rymden efter 14 år på jorden.

Människan i rymden. Från Sputnik till Mars.

/Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

KamillaB
2007-12-11 19:06
#4

Åh vad kul Medde! Antar att du är riktigt stolt över din bok. Och det med all rätt!

medde
2007-12-11 19:47
#5

Mycket stolt.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Frida
2007-12-13 04:16
#6

Jag hade planerat att köpa boken till migsjälv men när jag väl stod i kön för att få den signerad kom jag på att jag har en vän som nog skulle uppskatta den mer. Så jag fick den signerad till bästa kompisen och det ångrar jag inte det minsta! Han var helt stormförtjust när han packade upp boken ur paketet och började gråta när han till slut såg vad som stod på insidan av pärmen. Ett av de bästa ögonblicken i mitt liv.
Nu har jag fått låna boken av honom men dessvärre inte kommit så långt i den. Men den är fasligt intressant.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
vanessa
2007-12-13 04:47
#7

Tramptass, måste säga att det var en underbar gåva du gav bort. Det är att ge med hjärta och själ. Sådana gåvor man vill ge bort och som alltid kommer att betyda något för den man gav den till.

Men det var därför köpte jag två böcker för signering. Hade egentligen inte råd, men ville ge bort en till Medde och så en till mig själv :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
2007-12-13 09:39
#8

Kan bara hålla med er ovan. Jag är så stolt över min bok att jag törs knappt läsa i den, jag bara beundrar den.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2007-12-26 12:24
#9

Nu har jag fått Christer Fuglesang Människa i Rymden (Från Sputnik till Mars) med en DVD i där Fuglesang visar fantastiska filmsekvenser från sin rymdexpedition. Denna bok fick jag i julklapp. Ni må tro jag är glad, den är inte signerad som den andra jag fick av Vanessa! Men är så glad ändå över denna.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
2007-12-28 01:27
#10

Visst är den underbar den boken. Bläddrar i den med andakt. Har inte sett DVD ännu, för känner samma andakt för den och vill vara i rätt sinnesstämning när jag puttar in den i spelaren. Hoppas den stämningen infinner sig snart :-).

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Upp till toppen
Annons: