God morgon/dag/kväll

God morgon 1:a december

2011-12-01 08:17 #0 av: Farwuq

God morgon astronomer, nu är november slut för denna gång och vi har på nytt månaden december, den sista månade före 2012.

Glad

Skrattande Felet fixat.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-12-01 08:55 #1 av: HellviHumle

Nu blev det nog fel år, hoppas jag! Flört

Mulet, frisk SV vind och runt 3°.

HH

Anmäl
2011-12-01 09:36 #2 av: medde

Oj det var ett "udda" år från DRaken, men tror säker han kollade våran uppmärksamhet. Vilket han lyckades inte medFlört

Hua mig vilken blåst det är i dag, det var länge sedan jag jag saknade en mössa på huvdet, fick riktigt ont i öronen i dag..

Tösen hemma ännu från skolan, då hennes maginflusensa inte riktigt vill ge med dsig. Men men det blir bättre var dag.

I dag blir det nog att börja klippa min pälsbollarna härhemma. Så blir dom fina nu när vi närmar oss jul, men framför allt snön som fastnar i deras pälsar och att även få bort håret från ansiktet s dom ser var dom ska gå!

Han nu en riktigt fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl
2011-12-01 10:45 #3 av: Farwuq

Jag fixar året omgående

Skäms

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2011-12-01 10:47 #4 av: Farwuq

+6°C blåsigt och mulet i djupa södern.

Glad

Anmäl
2011-12-01 12:31 #5 av: [stblues35]

Ha en fin dag...

Anmäl
2011-12-01 14:21 #6 av: medde

#5 Önskar det samma!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.