05. Vårt solsystem & planeterna

Gigantisk planetdödar-komet

2013-03-02 13:27 #0 av: medde

Kan slå ned på Mars under 2014, närmare bestämt under oktober månad. Vad tror och tänker ni om det som skrivs i artikeln

Länk

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥ 

Anmäl
2013-03-03 15:27 #1 av: Farwuq

Om den träffar så hoppas jag att det går att dokumentera.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-03-03 21:56 #2 av: medde

Det hoppas jag också, Men vad tror vi..Kommer det att ske?

Anmäl
2013-03-03 22:51 #3 av: Lynxx

Osannolikt.

/L

Anmäl
2013-03-03 22:59 #4 av: [knugenskrona]

Det tycks vara mycket i rörelse just nu i rymden. Tänker på meteoriten i Ryssland, Kalifornien och Japan nyligen. Plus asteroiden som nyss passerade.

Anmäl
2013-03-04 15:07 #5 av: medde

Tillfälligheter eller vad säger man?

Anmäl
2013-03-04 17:44 #6 av: Farwuq

Man vet aldrig.

Snopen

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2013-03-04 19:27 #7 av: medde

NJa jag är nog inte inne på den linjen, men jag sett att det har gått i dom tankarna hos många.

Anmäl
2013-04-06 22:31 #8 av: EvelinaS-L

Kommer vi dö?

Kram Evelina

Anmäl
2013-04-07 07:25 #9 av: Farwuq

Nej, vi kommer inte att dö. Mars ligger väldig långt bort. Och det är inte ens säkert att den träffar.

Ler

Anmäl
2013-04-07 09:08 #10 av: Leo

På frågan kommer vi att dö säger jag vem vet krossas Mars gre det effekter for jorden då allt påverkar varandra dåruppe. Största faran till en början blir ju rester och liknande so kommer träffa oss. Mm mm. Ingen domedagsprofet men kom ihåg att det behövs inte mycket för att rubba balansen

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.