Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1042 ggr
medde
2013-08-09 07:01

Trevlig helg 9 - 11 aug

God morgon! Sitter på Gotlands färjan som ger sig iväg 7 min före utsatt Avg tid. Men men nu är jag och dotter på till Visby. Hoppas nu regnet håller sig framme, nja inga större krav men inget regn så är vi nöjda. Hoppas ni alla får en fin dag och kommande helg Med vänlig hälsning,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
HellviHumle
2013-08-10 16:24
#1

Du är välkommen hit!

HH

medde
2013-08-10 20:48
#2

#1 Hemma igen och dagen blev helt underbar.. Länge sedan jag var där så det var så kul. Vädret var ju helt perfekt hela dagen. Fick  även se Göteborg då hon kom in i hamn.. 

Hur har ni andra haft det i helgen?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

HellviHumle
2013-08-10 22:17
#3

Du borde stannat längre! 🙂

HH

medde
2013-08-10 22:38
#4

Jo det var det vi ville, men under denna vecka som nu varit var det inte så gott om säng platser, samt mina vänner var själva ute på resande fot det flesta. så det var lite fel vecka. Samt snart börjar dotter i skolan och vi har inte så mycket tid kvar.  Så det fick bli så här. Vi kom ju dit i alla fall. Vilket var mycket trevligt

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leo
2013-08-11 05:25
#5

ni e valkomna till sodern nar ni kanner for det har har det varit sol och 25 grader senaste veckan men idag Sondag regnar det

Leo värd på Motorcykel i fokus 

medde
2013-08-11 10:23
#6

#5 Skulle inte du upp till den kungliga huvudstaden?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
StefanW
2013-08-11 11:29
#7

Molnigt och skurar över landsbygden. Förvisso så behöver man måla utomhus, men har man semester så behövs vilan också. Pga åskan som kommer och går, så är det inte många stunder som man får tid att sitta vid datorn. Det finns mycket annat att göra istället, rensa i förråd som man inte brukar få tid för (det är lätt att hitta på något roligare!) och framför allt så får man tid att läsa böcker och tidningar som ligger och väntar på en. Idag så är det söndag och då brukar jag lägga lite mer energi på maten än man gör på veckorna. Dagens rätt blir rödvinsmarinerad fransyska med hasselbakspotatis med en gräddsås på skyn efter steken (mycket smak) till det en rucolasallad med rödlök och chokladmousse till dessert. Nu är det bara tre veckor kvar på semestern, så man får passa på att njuta av stunden.

Ha de så gôtt så länge!

Stefan - Modellbyggare

HellviHumle
2013-08-11 12:00
#8

#7 Hur dags ska vi komma?

HH

medde
2013-08-11 12:01
#9

Men du StefanW är det ett måste och komma in och rabbla upp en härlig god middag! Om du visste vad min mage började att skrika då jag läste vad ni skulle ha där hemma… Huj vad det lät smarrigt. Okey visst kan man göra det själv. Men det är söndag och jag vill lata mig lite extra i dag. Så jag fortsätter sitta ned och lyssna på min skrikande mage.

Åskan har vi inte haft en enda smäll än så länge., men det är så kvavt och kladdig ute att det inte är alls skönt att vara ute på hundprommis.. Bättre och sitta i bilen i stället med AC på. Har man egen chaffis blir det ännu bättre

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leo
2013-08-11 19:45
#10

6 jo det var funderingar pa det men sa behagade den gamla damen drabbas av inkontinens sa hon ar i bitar just nu och kommer troligtvis vara sa ett tag. trist men samtidigt roligt att se henne resa sig ur askan som en fagel fenix

Leo värd på Motorcykel i fokus 

medde
2013-08-11 20:03
#11

#10 Så fint det lät trotts felen på din dam.. Håller tummarna det blir bra och hon "frisk" till slut.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2013-08-11 21:21
#12

Jag har klarat mig i helgen, lite åska men inget att yvas över.

🙂🌈

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
2013-08-11 21:46
#13

Just öser det ner här så att se något fint "där uppe" går nog inte

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: