Annons:
Etikettmånar
Läst 933 ggr
Loka03
2018-08-02 15:03

Blodmånen

Tjena!

Såg ni blodmånen/månförmörkelsen, så coolt! jag kommer att lägga upp en bild på den sedan. och om ni har en bild så skulle det vara jättekul om ni ville visa hur det såg ut för er!😃❤️😉

Are humans real?👽👽👽

Annons:
Carmarino
2018-08-02 15:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ingen bra bild tyvärr, men min kamera klarar inte bättre. 😕


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Loka03
2018-08-02 17:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Snyggt! Blev bättre än min! Jag använde mobilkamera (tyvärr hahaha!) men man ser iallafall den röda färgen!:) Jag har tyvärr ingen kamera med ett bra objektiv, men man fick en helt otroligt cool upplevelse för livet i allafall som inte kommer tillbaka på många år!:)

Are humans real?👽👽👽

Carmarino
2018-08-02 17:41
#3

#2 Tack. Försökte fota med mobilen, men det funkade inte alls. Man såg bara en liten rödorange fläck på bilden. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Space-girl
2018-09-02 20:38
#4

Jag vet att det här hände för länge sedan, men jag minns att  jag jätte gärna hade velat se den där blodmånen. Men min mamma förbjöd mig att stiga up kl: 6.00 på morgonen för att se den :( .

Carmarino
2018-09-03 04:39
#5

Just den här blodmånen var för drygt än månad sedan, och den började någon gång vid halv tio på kvällen har jag för mig. Synd att du missade den då.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Farwuq
2018-09-17 08:49
#6

Här är en lista på kollande förmörkelser.

Det lär dröja ett tag innan nästa syns här i norra Europa.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_21st-century_lunar_eclipses

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Upp till toppen
Annons: